Şizofren.
Üye
Bu arkadaşın dediği Şeyin aynısı bende de oluyo 3 defa format attım . 3 -4 saat içinde tekrar eski haline dönüo . regedit de açılmıo aynı zamanda. . sinirden ölcemç..Hiç bir yöntemle Görev Yönetici açılmıyor her yolu denedim yok kardeşim yok virüs gözükmüyor yeni format attım önceden XP kullanıyordum çalıştır a regedit yazınca Kayıt Defteri açılıyordu Grup İlkelerine girip Ordan da etkinleştirebiliyordum, şimdi VİSTA Home Basic yüklü ilk başta görev yöneticisi çalışıyordu aradan 3-4 saat sonra baktığımda açılmadı Grup İlkelerine giriyorum MMC Ek Bileşeni Oluşturulamadı diyor sizin paylaştığınız rar dosyalarını denedim onlarda fayda etmedi sorun nerde bende mi Pc de mi![]()
Tek farkı otomatik... 
