CTRL + ALT + DELETE [Görev Yöneticisi] Sorunu | Çözüm...

Sponsorlu Bağlantılar

HanDLe

Üye
.reg dosyasını açtım ''Kayıt Defteri,devre dışı bırakıldı.'' dedi..Ne yapabilirim?
 


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sağlam bir anti-virus taramasından geçirmeni tavsiye ediyorum...
 

dopasa

Üye
Çok Teşekkür...

--------------- Ekleme ---------------

TEŞŞŞKRr
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... :oke:
 
anemik

anemik

Üye
harbiden güzel olmuş.En uyuz oldugum şey ztn görev yöneticisinin kaybolması.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... :oke:
 
anemik

anemik

Üye
Peki önerdiğin bi anti-virüs programı warmı ? Bn nod32 kullanıyorum,Lisanslı. iyi mi ?
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Sistem özellikleriniz iyiyse Kaspersky veya Bitdefender kullanın...Bu iki anti-virüs sisteminiz yetersizse çok kasma yapar...Bu ikisinin dışında Avira'yı da deneyebilirsiniz...
 
anemik

anemik

Üye
nod32 yetersiz diyorsunuz yani :/ Laptop oldugundan cok iyi bişi deil.
2 Gb ram
256mb ekran kartı.Birleşik.on board.
2.0 GHz Intel Core 2 Duo. ondan bunu kullanıyordum.Ama avirayı kullanıcam.Bi kaç kşi daha demişti. inş daha iyi olur. saoLun.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bende regedit devre dışı bırakılmış nasıl açabilirim
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nod32 yetersiz diyorsunuz yani :/ Laptop oldugundan cok iyi bişi deil.
2 Gb ram
256mb ekran kartı.Birleşik.on board.
2.0 GHz Intel Core 2 Duo. ondan bunu kullanıyordum.Ama avirayı kullanıcam.Bi kaç kşi daha demişti. inş daha iyi olur. saoLun.

Sistemin laptop ise hiç kasma makinanı. Nod 32 v4 kur sistemine ayarlarınıda yüksek seviyeye çek.
 
anemik

anemik

Üye
tmm öle yapmıştım ztn.en iyisi bu o zmn bnm için.:hmmm

saoLun.:oke:
 
The Lich King

The Lich King

Üye
benim tavsiyem ca antivirüs.benim de bi ara başıma geldiydi internetten araştırdım deneme sürümünü yükledim tarama yaptı ve virüs buldu.daha önce vistada başıma geldiydi kaldırdım xp kurdum gene düzelmedi.onuda kaldırdım se7en yükledim yine aynı dert.. meğer virüs flash diskime de bulaşmış.yedeklerim flash diskde olduğu için tekrar tekrar bulaşmış.herneyse virüsün adı Sality aa/ . antivirüsle tüm sabit disklerinizi ve flash disk vs taratın düzelecektir
 

sagolego

Üye
Yükledim olmuyor.
 

HeartLess11

Üye
bro düzeldide bunda trojan cıktı ne ayak yaw
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
By KötüSoN

By KötüSoN

Üye
saol
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... :oke:
 
sonicorcist

sonicorcist

Üye
windows 7 de alttaki oluyor çalışıyor çok teşekkürler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... :oke:
 


Üst Alt