CTRL + ALT + DELETE [Görev Yöneticisi] Sorunu | Çözüm...

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim... Yardımcı olmaya çalışıyoruz işte... :)
 


efo123

Üye
abi bu rar ın şifesi ney acaba ??
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rar Password : BaD_BoY

İyi forumlar...
 
Laz¥

Laz¥

Üye
Iyi yardımcı oluyorsun teşekkürler .
 

handsome1341

Üye
şifre ne
 

katil58

Üye
Hiç bi faydası olmadı yine aynı yha deli edecek bu virüs beni
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
bndede bu sorun var işime yaramadı malesef bnımkı hapı yutmuş genede saoL
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
mahmut_2191

mahmut_2191

Üye
teşekkürler kardeş sorun 1 işe yaradı
 
haltie

haltie

Üye
basımıza gelirse deneyelim sağool:oke:
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... :oke:
 

Derin_BeLa

Üye
Önemli bir bilgi her ihtimale karşı köşede yedekleri bulundurmak lazım.
Güzel bir çalışma
Tebrikler....
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... :oke:
 

ErNMst

Üye
Hiç bir yöntemle Görev Yönetici açılmıyor her yolu denedim yok kardeşim yok virüs gözükmüyor yeni format attım önceden XP kullanıyordum çalıştır a regedit yazınca Kayıt Defteri açılıyordu Grup İlkelerine girip Ordan da etkinleştirebiliyordum, şimdi VİSTA Home Basic yüklü ilk başta görev yöneticisi çalışıyordu aradan 3-4 saat sonra baktığımda açılmadı Grup İlkelerine giriyorum MMC Ek Bileşeni Oluşturulamadı diyor sizin paylaştığınız rar dosyalarını denedim onlarda fayda etmedi sorun nerde bende mi Pc de mi :D
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Dostum varolan sorunu çözmeyen birşeyi paylaşmayız merak etme... Özellikle ben hiç paylaşmam... Vermiş olduğum yöntemler gayet sağlıklı ve işe yarar yöntemler sanırım sende problem var...
 
kubatli_12_1907

kubatli_12_1907

Üye
Teşekkürler arkadaşım sağolasın kaç gündür bunla ugrasıyordum valla. :oke:
 


Üst Alt