CTRL + ALT + DELETE [Görev Yöneticisi] Sorunu | Çözüm...

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 


kubatli_12_1907

kubatli_12_1907

Üye
çok sağol emeğine sağlık kaç aydır bunu nasıl düzeltecem dıyodumm .
Teşekkürler
:)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
halim68

halim68

Üye
harika sayende bu sorunu düzelttim ulaş abi çok saol:oke::yuru
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
erdemkaylu

erdemkaylu

Üye
Elinize saglik paylasim icin tesekurler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
çok teşekkür ediyorum ulaş abi
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
Laz¥

Laz¥

Üye
Gerekli bilgi için teşekkürler
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 
RaFi_4115

RaFi_4115

Üye
olmuo bu yaa bi işe yarmadı.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Takıldığın nokta nedir acaba... ?
 

zafer_erdal

Üye
Kardeş vbs uzantılı kaydetme nası oluyo ve o dosyayı nereye kaydedicez yardım et allah rızası için
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
VBS uzantı ile ilgili birşey anlatmadım... Açmış olduğum 1.Mesajı okursanız yapılması gereken şeyler yazıyor...
 
RaFi_4115

RaFi_4115

Üye
Takıldığım nokta yok verdiğin dosyları indirip dediğini yaptım ama sonuç vermdei aynı hala görev yöneticisi açılmıo ve sürekli hata verio pc donuo anlamadım ben mi yanlış yaptım ama tekrar tekrar denedim yinede olmadı mecbur format atıcam...Yinede saol.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu işlemi uygula... Daha sonra sistemini yeniden başlat... Sistemin açıldıktan sonra SpyBot ile tarat... Çıkan zararlı yazılımları sil... Daha sonra sistemini tekrar yenidein başlat... Sisteminde hangi Anti-Virus programı yüklü bilmiyorum ama Anti-Virus programınlada kapsamlı bir taramadan geçir... Eğer zararlı yazılım buduysa sil... Daha sonra tekrar yenidein başlat... Görev yöneticin düzelmiş olması lazım... Düzelmedi ise tekrar vermiş olduğum dosyayı uygula ve yenidein başlat... ;)
 
halim68

halim68

Üye
Bu işlemi uygula... Daha sonra sistemini yeniden başlat... Sistemin açıldıktan sonra SpyBot ile tarat... Çıkan zararlı yazılımları sil... Daha sonra sistemini tekrar yenidein başlat... Sisteminde hangi Anti-Virus programı yüklü bilmiyorum ama Anti-Virus programınlada kapsamlı bir taramadan geçir... Eğer zararlı yazılım buduysa sil... Daha sonra tekrar yenidein başlat... Görev yöneticin düzelmiş olması lazım... Düzelmedi ise tekrar vermiş olduğum dosyayı uygula ve yenidein başlat... ;)

Bu kadar da kendini yorma dostum sen bize lazımsın:oke:
 


Üst Alt