CTRL + ALT + DELETE [Görev Yöneticisi] Sorunu | Çözüm...

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 


cengoss006

Üye
kardeş 2 tane dosya vermişssin indirdim rar şifresini yazdım çıkmıyor :S
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rar kodunu okuduğun gibi yaz... ;) Gördüğün gibi yaz... ;) Ozaman çıkar... ;)
 

sadik_yilmaz57

Üye
abicim bu reg dosyası nerde neye tıklıcaz ben bişi anlamdım allahg rızası için ya bu görev yöneticisinden bıktım 1 aytdır ugraşıom allah rıızası için yardım etmek iseteye [email protected]

--------------- Ekleme ---------------

ya allah rızası için 1 aydır uraşıom yardım etmek için [email protected]

--------------- Ekleme ---------------

bende yapamadım kardeş yaa

--------------- Ekleme ---------------

ya bende bide kayıt defteri devre dışı dio o nasıl olcak allah rızası yardrım beklıom [email protected]
 

semihfenerxl

Üye
rar şifresi ne ? :()
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rar Kodu yazıyor konuda... Dikkatli bakarsan... ;)
 
pro_

pro_

Üye
Ancak buna neden olan virüs halen sistemdeyse bu durumu değiştirmiyor yalnızca geçici olarak açıyor hepsi bu ama çözüm olarak şunu önerebilirim: (Geçici değil)

Aşağıdaki kodu vbs uzantılı olarak kaydedip onaylayın:D bu kadar:D

Kod:
on Error Resume Next
 
Set geekside=WScript.CreateObject("WScript.Shell")
Set objShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
Set objFileSystem = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
 
Set objFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set colDrives = objFSO.Drives
 
 
nret10=geekside.Run("cmd /C reg add HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\ /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f",0,TRUE)
nret11=geekside.Run("cmd /C reg add HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\ /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f",0,TRUE)
nret11=geekside.Run("cmd /C reg add HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\ /v **del.DisableTaskMgr"=" /t REG_DWORD /d 0 /f",0,TRUE)
nret12=geekside.Run("cmd /C reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\system\ /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f",0,TRUE)
nret13=geekside.Run("cmd /C reg add HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\ /v DisableCAD /t REG_DWORD /d 0 /f",0,TRUE)
 
For Each objDrive in colDrives
If objDrive.IsReady = True Then
For X=0 to UBound(Lista)
Next
End If
Next
 
WScript.Echo "Görev yöneticisi Etkinleştirildi"
WScript.Echo "M.H.Orhan"
WScript. Quit(0)


kardeş vbs ne oluyordu onu nasıl kaydediyoruz

--------------- Ekleme ---------------

yav ulaş kardeş bide bende şöyle bir sorun var internet sayfasını kapatcam çarpı işaretinew tıklıyorum kapanmıyor internet sayfası beyaz bir şekilde kalıyor ve donuyor sonra yani bir dakika sonra falan görev çubuguna indirip sağ tıklayıp kapat deyince anca öyle kapanıyor buna ne yapabilirim acil ccevap yazarsan çok sevinirim..şimdiden sağol

--------------- Ekleme ---------------

ha birde şu paylaştıgın dosyalardan birini yaptım görev yöneticisi çalıştı ama diğer klasörde ulaşbilişim.reg yazıyor ona tıklayınca kayıt defterinde hata algılandı diyor bunun sebebi nedir????
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Orada gördüklerini bir Yeni Metin Belgesine Yapıştır... Farklı Kaydet Diyeceksin... Örn : deneme.vbs olarak... Benim paylaştıklarımın sadece 1 tanesini uygulayacaksın... ;) Hangisi işini görürse... ;)
 
pro_

pro_

Üye
yav ulaş kardeş bide bende şöyle bir sorun var internet sayfasını kapatcam çarpı işaretinew tıklıyorum kapanmıyor internet sayfası beyaz bir şekilde kalıyor ve donuyor sonra yani bir dakika sonra falan görev çubuguna indirip sağ tıklayıp kapat deyince anca öyle kapanıyor buna ne yapabilirim acil ccevap yazarsan çok sevinirim..şimdiden sağol

ulaş kardeş şuna da bi el atıver ne yapmam lazım :)

 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bilgisayarını kapsaml bir taramadan geçir... ;) Paylaştığım Optimize programı ile Opmtimize et... ;)
 
pro_

pro_

Üye
en az 3 4 kere kapsamlı tarama yaptırdım hala aynı birde ben avast kullanıyorum başka önerebileceğin antivirüs programı varmı.bide optimize ne oluyor kardeş
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
BitDefender yada Kasper Kullan... Sistemin yavaş ise NOD32 Kullan... NOD32 Kullanırken yanında ek olarak SPYBot Kullan... Bunların hepsine ek olarak... USB Disk Security Kullan... Optimizeye gelince de... Forumda Advanced System Care Adında bir program paylaştım... Ara Bulursun... Onunlada sistemini bir optmize et... ;)
 

Cihan3838

Üye
deneyelim
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hadi dene bakalım... ;)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Gerçekten çok sinir bozucu bir sorun teşekkürler.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 

xaster000

Üye
helal sana :d
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim... ;)
 

paşabahçe

Üye
paylaşımın için teşekkurer kardeş
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
sağol bi gün işim düşerse indiririm.:)
 


Üst Alt