Öneri cortana için twitter'dan yağdıralım

Sponsorlu Bağlantılar

skynet

Üye
Hadi gazanız mübarek olsun :D
 


suyunsesi

suyunsesi

Üye
Sallayıp sallamadıklarından ziyade bizim neler yaptığımız daha önemli bence. Biraz bekleyelim görelim, belki gerçekten sıkı bir şekilde çalışıyorlardır. Olmadı bu durumlarını bazı kitlelerin görebileceği şekilde sosyal medyadan paylaşmaya devam ederiz. Yani hakikaten WindowsPhone için önemi olan şu konuda kıllarını kıpırdatmadıkları için belki bir yerlere rezil olabilirler. :)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
İngilizce metin nerede buraya koyalım oradan gönderilicek adreside ekleyin yollayalım
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
şöyle bir mail attım sizlerde atabilirsiniz



merhaba ;

Sizce de Türkiye’de Windows phone kullanım oranları diğer ülkelere göre daha düşük değil mi ?
Açıkçası biz kullanıcılar olarak sizlerin de Windows phone kullandığınızdan şüphe duyuyoruz

Türkiye’de Windows Phone kullanım oranının düşük olmasını ben zaten var olan servislerin Türkiye’de aktif olmamasından ve bazı kullanıcıların bu özelliklerden haberlerinin bile olmamasından dolayı olduğunu düşünüyorum.

Bence artık Türkiye’de Windows phone kullanım oranlarını artırmak için gereken çalışma yapılmalı

bunlara örnek olarak cortana uygulamasının Türkçeleştirilmesi ya da Microsoft’un abd için sunduğu diğer özellikleri Türkiye’de de kullanmak verilebilir.

Teşekkürler
İngilizce metin nerede buraya koyalım oradan gönderilicek adreside ekleyin yollayalım
metin ingilizce değil microsofttr'ye atıyoruz
3. sayfada var :)
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
şöyle bir mail attım sizlerde atabilirsiniz



merhaba ;

Sizce de Türkiye’de Windows phone kullanım oranları diğer ülkelere göre daha düşük değil mi ?
Açıkçası biz kullanıcılar olarak sizlerin de Windows phone kullandığınızdan şüphe duyuyoruz

Türkiye’de Windows Phone kullanım oranının düşük olmasını ben zaten var olan servislerin Türkiye’de aktif olmamasından ve bazı kullanıcıların bu özelliklerden haberlerinin bile olmamasından dolayı olduğunu düşünüyorum.

Bence artık Türkiye’de Windows phone kullanım oranlarını artırmak için gereken çalışma yapılmalı

bunlara örnek olarak cortana uygulamasının Türkçeleştirilmesi ya da Microsoft’un abd için sunduğu diğer özellikleri Türkiye’de de kullanmak verilebilir.

Teşekkürler

metin ingilizce değil microsofttr'ye atıyoruz
3. sayfada var :)
Ok
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
    Konu Sahibi
İşte benim yazışmalarım, olduğu gibi yapıştırıyorum;

Anladım teşekkürler Burak bey, lakin belirttiğiniz yerlerden alabildiğimiz tek cevap destek sayfası linkleridir ve buda bir cevap olarak kabul edilemez. Ben o forum sayfasını ve twitter da bizlere cevap veren arkadaşlardan daha bilgili olduğumu iddia etsem yalan olmaz. Yine de cevaplarınız için teşekkürler,

Saygılarımla

İyi çalışmalar...


Windows Phone'umdan gönderildi

--------------------------------------------------------------------------------
Kimden: Burak Bayburtlu
Gönderme tarihi: ‎17.‎11.‎2014 13:13
Kime: ••••••••••••
Konu: RE: Windows Phone Cortana Türkçe


Ali Bey merhaba,



Şu an farkediyorum ki sizin bu talebinizi Microsoft Türkiye Facebook ve Twitter hesaplarına iletmeniz halinde sizlere daha net bilgi vereceklerdir. Adreslerini aşağıda paylaşıyorum:

https:// facebook.com/MicrosoftTurkiye





Benim görev alanım yazılım geliştiricilerle ilgili olduğundan yanlış bir bilgi vermek istemem, anlayışınız için teşekkür ederim.



Saygılarımla,



Burak



From: •••••••••••• [mailto:.com]
Sent: 17 Kasım 2014 Pazartesi 13:05
To: Burak Bayburtlu
Subject: YNT: Windows Phone Cortana Türkçe



Cevap için teşekkürler Burak bey, farkındayım şu gün gelecek demeniz imkansız fakat benim ve içinde bulunduğum forum daki arkadaşlarımın bilmek istediğimiz şey şudur ; Cortana Türkçe için çalışma olup olmadığıdır. Yani yıl 2015 yada 2016 olduğunda biz hala zorunlu olarak ingilizce kullanmaya mecbur bırakılmak istemiyoruz, Sizde takdir edersiniz ki ülkemizde genç nüfus çok fazla ve teknolojiye ayak uydurmaktadır gençlerimiz, Microsoft olarak ve sizler de bizim gibi Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak bize 3. Sınıf ülke muamelesi yapılması çıkan cihaz ve hizmetlerin yıllar sonra ülkemize gelmesi bizi platformlardan uzaklaştırmaktadır.

Saygılarımla,

İyi çalışmalar...

Windows Phone'umdan gönderildi


--------------------------------------------------------------------------------

Kimden: Burak Bayburtlu
Gönderme tarihi: ‎17.‎11.‎2014 12:55
Kime: ••••••••••••
Konu: RE: Windows Phone Cortana Türkçe

Mustafa teşekkürler,



Ali Bey merhaba,



Cortana ile ilgili daha fazla dilin desteklenmesine yönelik çalışmalar sürüyor. Ancak şu an için Türkiye’ye dair bir takvim belirtmek mümkün değil.



Ben ilginizi anlıyor ve teşekkür ediyorum, gelişmeler oldukça @MicrosoftTR hesabı ile diğer sosyal medya ve medya kanallarından duyurular sürecektir.



Saygılarımla,


Burak Bayburtlu



From: Mustafa Kasap
Sent: 17 Kasım 2014 Pazartesi 11:55
To: ••••••••••••
Cc: Burak Bayburtlu
Subject: RE: Windows Phone Cortana Türkçe



Sevgili Ali,

Sizi CC’de yer alan Windows Phone konusunda daha güncel bilgi paylaşabilecek arkadaşıma yönlendiriyorum,



İyi çalışmalar,





From: •••••••••••• [mailto:.com]
Sent: Monday, November 17, 2014 11:01 AM
To: Mustafa Kasap
Subject: Windows Phone Cortana Türkçe



1- Türkçe Cortana'nın Türkiye'deki WindowsPhone'un geleceği konusunda ciddi bir önemi var. Umarım sizinde ciddi oranda çalışmalarınız vardır?
2- Cortana'nın Türkçe konuşabiliyor olması sizce de güzel olmaz mı @MicrosoftTR Bunu da biz yapmayacağız öyle değil mi?
3- Aslında beklentimiz sadece Cortana değil.Bizlere WindowsPhone sistemini sandığımızdan daha çok önemsediğinizi yaptıklarınızla göstermeniz.

Windows Phone'umdan gönderildi...
 
  • Beğen
Tepkiler: ceza87 ve suyunsesi
suyunsesi

suyunsesi

Üye
Çalışmıyorlarsa harbiden rezil edilmeyi hakediyorlar. Hani bırakın Windows Phone'un Türkiyedeki satışları ve Microsoft'un bundan kârını, Türkiyemize ve Türkçemize sahiplik anlamında dahi ciddi önemi var bu olayın.
 
Son düzenleme:
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Ben yolladım ama twitter biraz uzun olunca kısaltma istiyor yolladım sonuçta
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Yıl 2014 Cortana Türkçe konuşacak diye uğraşıyorduk.
Yıl 2016 Cortana daha halen Türkçe konuşmuyor!
Çinlileri hakikaten tebrik ediyorum. Çince gibi bi dile Cortanayı getirdiler bizim Microsoft Tr bi adım bile ilerlemedi 2 sene de!!!
Bu arada konuyu hortlattığım için de kızmazsınız umarım:kop2::kop2: :ehe :ehe
 

Ali_KRKY

Üye
Yıl 2014 Cortana Türkçe konuşacak diye uğraşıyorduk.
Yıl 2016 Cortana daha halen Türkçe konuşmuyor!
Çinlileri hakikaten tebrik ediyorum. Çince gibi bi dile Cortanayı getirdiler bizim Microsoft Tr bi adım bile ilerlemedi 2 sene de!!!
Bu arada konuyu hortlattığım için de kızmazsınız umarım:kop2::kop2: :ehe :ehe
yılan hikayesine dondu hakkaten ya herkes çalışıyoruz diyor da 3 senede bi işlem bitirilemezmi yav :) Geçenlerde microsoft tr ye mesaj attım faceden cvp bile vermediler :).
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic


Üst Alt