bu kodu gidriğinde OTA bölümündeki free space'de yazması gereken orjinal rakam nedir ben sanırım onun ayarınıda bozdum :/genoa alırsan bu işine yarar java sorunu için 500 kb üstü çalıştırırsın
*#52828378# OTA bölümüne gir 500 kb yi 1200 yap kaydet geri gel 5.sıradakine gir 1460ı 2460 1700üde 2700 yap corbyden sadece kamera eksiği kalır ama bişe dicem kamerası 1.3 olmasına ramen kardeşimin 2.0 dan daha iyi çekio
Lütfen bunu dikkate alın
Corby nin kameraseı 3.2 genoa nın 1.3 daha sı da var
GENOA OYUNLARI ÇALIŞTIRAMIYOO: AMA CORBY ÇOK İYİ ÇALIŞTIRIYOOO...
Oyun500kb ı geçerse yüklemşyo
HARF TANIMA VE Q KLAVYE NORMAL CORBY DE VAR: AMA GENOA DA NORMAL TUŞ TAKIMINDAN YAZIYOSUNUZ ( BUNLAR DA DOKUNMATİK )
En önemlisi ise CORBY DAHA HIZLI::: BAYAN TELEFONU FALAN DA DEĞİL : BEN Bİ HATA YAPIP GENOA ALDIM ; BU HATAYI SİZ YAPMAYIN:: GİDİN SİYAH Bİ CORBY ALIN![]()

