Corby mi genoa c3510 mi yardım edin

Sponsorlu Bağlantılar

zaza170

Üye
OguzHC teşekkür ederim kodu verdiğin için

--------------- Ekleme ---------------

Hyr bence Genoa alın çünkü oyunların 500 kbYi geçtiğini kim söledi özel java ayarlarından 4000 kadar yükseltiliyor
 


KülFeT

Üye
ben daha yeni genoa aldım ama corby alsaydım daha memnun olurdum diye düşünüyorum.. hem kamera çözünürlüğü, oyun açması vs. sorun biraz.. birde corby de yazı tipi için bir kaç seçenek varken genoa da o yok..
 
alikenko

alikenko

Üye
kesinlikle corby almalısın ben corby ilk cıktıgında aldım ve o kdr dusurmeme ragmen hala kusursuz calısıyor hemde tasarımı olsun ozellikleri olsun cok gzl bide insanlar fiyatını duydugunda cok sasırıolar bole telefon bu kadarmı die tek bir kotulugu var oda telefon kilidi yapmassan ve surekli ole kalırsa kafayı yiyo telefon ve kendi kendine tuslara basıyo
 
goorcuf

goorcuf

Üye
yeni genoa aldım.Klavyesi olmadığından zorluk çekiyorum.corby herzaman iiiiidir.:box
 

mrvbndr

Üye
genoa alırsan bu işine yarar java sorunu için 500 kb üstü çalıştırırsın
*#52828378# OTA bölümüne gir 500 kb yi 1200 yap kaydet geri gel 5.sıradakine gir 1460ı 2460 1700üde 2700 yap corbyden sadece kamera eksiği kalır ama bişe dicem kamerası 1.3 olmasına ramen kardeşimin 2.0 dan daha iyi çekio
bu kodu gidriğinde OTA bölümündeki free space'de yazması gereken orjinal rakam nedir ben sanırım onun ayarınıda bozdum :/
 
themre_81

themre_81

Üye
Tabi ki Genoa 3510!
Corby'de kullandım ama Genoa'ya değişmem çünkü Genoa'nın dokunmatiği daha iyi yani hemen algılıyor ve corby'in dokunmatiği hemen bozuluyo+ corby tam bir kız telefonu. Erkek için hem karizma hem kullanışlı olan Genoa'yı tavsiye ederim.
Tercih sizin iyi günler.
 
JavaStar

JavaStar

Üye
Corby al kardeşim
 

ad.mm

Üye
corby pro al o daha iiii
 
Berk.Ozarslan

Berk.Ozarslan

Üye
Ben C3510 Kullanıcısıyım.Telefonumdan Memnunum.Çok Demiorm Çünkü - Leride Var.
Örneğin : Hafızası Az Ve En Fazla 3 Oyunu Telefona Kurabiliosn.
Bana Göre Corby Daha Güzel.
Nedeni Wi-Fi Var.Kamera Çözünürlüğü Daha Fazla.Müzik Bulma Ve İngilizce Sözluk Ekstradan Ekli.
Dahada Fazla Bilmiorm Ama Fyata Önemliyse ucuz Olan Yani C3510 Al.
 
JavaStar

JavaStar

Üye
Corby
 
batuhanturu

batuhanturu

Üye
Genoa her zaman daha iyidir.
Ablamın corby'si var. benim genoa c3510'um var. corby'nin dokunmatiği berbat ötesi. genoanın 500 kb sorununu da hallettim ben. gittim bi telefoncu arkadaşa halletti. kamerası 1.3 mp olmasına rağmen en az 2.0 lık corby kadar iyi çekiyor. ayrıca kim ne derse desin corby tam bi kız telefonu.

sonuç olarak :
corby alma. genoa al. asla pişman olmazsın.
 

darkness.wc3.

Üye
yhaw arkadaşlar saçmalamayın telefonlar çıkarırken cinsiyet ayrımı yapmıyorular heralde kız telefonu die bişi yok türkiyede pembe bir şey kullanan insanlara hmn top dediğimiz için bu oluo telefonun bir sürü rengi var adam seçer o zmn c3510 da kız telefonu ablam kullnıo pembesi saçma bana sorar san tabikide corby derim
 
SonicXtreme

SonicXtreme

Üye
Bence de Corby.Hele PROysa tadından yenmez : )
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
c3510 al.
 
batuhanturu

batuhanturu

Üye
Lütfen bunu dikkate alın

Corby nin kameraseı 3.2 genoa nın 1.3 daha sı da var

GENOA OYUNLARI ÇALIŞTIRAMIYOO: AMA CORBY ÇOK İYİ ÇALIŞTIRIYOOO...

Oyun500kb ı geçerse yüklemşyo

HARF TANIMA VE Q KLAVYE NORMAL CORBY DE VAR: AMA GENOA DA NORMAL TUŞ TAKIMINDAN YAZIYOSUNUZ ( BUNLAR DA DOKUNMATİK )

En önemlisi ise CORBY DAHA HIZLI::: BAYAN TELEFONU FALAN DA DEĞİL : BEN Bİ HATA YAPIP GENOA ALDIM ; BU HATAYI SİZ YAPMAYIN:: GİDİN SİYAH Bİ CORBY ALIN :D:D

Asıl bunu dikkate alın, lütfen!
Corby'nin kamerası 3.2 değil, 2.0. Ayrıca arkadaşımın GenoA'sı, en az kuzenimin Corby'si kadar iyi fotoğraf çekiyor.
GenoA'nın java problemi ile ilgili kod var, soruna kesin çözüm sağlıyor. Forumda bir arama yapın, hemen bulursunuz.
GenoA'nın dokunmatiği Corby'ninkinden çok daha hassas. Ayrıca, Corby GenoA'dan hızlı filan değil.
Bu arada, bayan telefonu olmaz filan hikaye. Tabii ki bayan telefonu, erkek telefonu diye ayrılan telefonlar var.


Siz buna erkek telefonu diyebilir misiniz? :d:
Ayrıca Samsung Genoa çok daha şık dizayn edilmiş. Bence kesinlikle Samsung GenoA C3510.
 

pspkolik

Üye
Bence Genoa 3510 AYNISI BENDE VAR KUZENİMDE DE CORBY Wİ-Fİ VAR (Wİ-FİYİ SAYMA) Bana dediki telefonları değiştirelimmi ben hayır dedim telefonundan hiç memnün degil Ve Genoanın fiyatı çok uygun :P
 
sinanpp

sinanpp

Üye
Kesinlikle 5800
 

kahraman353

Üye
corby daha iyi bnim tel corby cok memnunum
 
WhoOwnsMyHeart

WhoOwnsMyHeart

Üye
Corby II çıktı beaa
 

789kaya

Üye
[sıze=4]ben sana söylüyorum şimi ben genoa sipariş ettim. Corby den 1000 kat daha iyi. çünkü corby de oyun oynarken ok tuşları çıkıyo ama genoa da istersen ok tuşlarını açıyorsun istersen kapatıyorsun
sadece bu özellik bile fark atıyor.
[/sıze]
 


Üst Alt