Color-Next-1-Beta (Acros08 iconlu) Belle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Color-Next-1-Beta (Acros08 iconlu) Belle

Bu temayı geliştirmeye devam ediyorum Diğer uygulamalarıda topluyorum şimdilik temanın betası :ehe güle güle kullanın.


Bazı ikonları tekrardan editliyorum arkadaşlar beğenilerinizi,yorumlarınızı bekliyorum

 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yutkun, mkahya ve Kurtuluş40


Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Beta bile olsa guzelmis en kisa zamanda bitmis halini bekliyoruz.Tesekkurler
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkürler usta
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
teşekkürler
 
mkahya

mkahya

Üye
Evet sayın abim kurtuluş ustama katılıyorum güzel bir çalışma devamını bekliyoruz emeğine ve ellerine sağlık.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Adamsın be ...
Harikasın valla harikasın . Hemen kuruyorum telefonuma . :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
kahretsin ya . Sertifika hatası . Uygulama sağlayıcınızla görüşün hatası verdi . . .
 
AHMED...

AHMED...

Üye
teşekkürler dostum başarılar
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:

Evet sayın abim kurtuluş ustama katılıyorum güzel bir çalışma devamını bekliyoruz emeğine ve ellerine sağlık.

Teşekkürler usta

kahretsin ya . Sertifika hatası . Uygulama sağlayıcınızla görüşün hatası verdi . . .

Signed toprağım bu ama tekrar imzalarım istersen.

teşekkürler dostum başarılar

Rica ederim
 
AHMED...

AHMED...

Üye
:nazar:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
kaplan4680

kaplan4680

Üye
giris ekranında ki saatin boyutu küçülmüş daha hoş sanki hemde haftanın günleri görülüyor doğru bir görüntümüdup?
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Toprağım sana zahmet tekrar bakıver ...
Sertifika hatası . Uygulama sağlayıcınızla görüşün dedi . Ben anlamıyorum valla bu işlerden .:)
Kuramadım telefona yani ...
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
giris ekranında ki saatin boyutu küçülmüş daha hoş sanki hemde haftanın günleri görülüyor doğru bir görüntümüdup?

Tabikide bence hoş duruyor ama yine tercih sizin. :)
Toprağım sana zahmet tekrar bakıver ...
Sertifika hatası . Uygulama sağlayıcınızla görüşün dedi . Ben anlamıyorum valla bu işlerden .:)
Kuramadım telefona yani ...

Tamam toprağım akşama tekrar kontrol ederim.

----------Eklendi @ 16:38:02 ---------- Yazıldı @ 16:37:24 ----------


Teşekkürler
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Pm den ya da profilden bilgilendirirsen sevinirim .
Eyvallah . :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
N8 Anna sürüm kullanıyorum . Belleyi beğenmediğim için tekrar Anna ya dönmüştüm ...
Seçenekler tıklandığım da yazılar çok beyaz okumakta zorluk çekiyorum ... Aynı sorunu yaşayan var mı ?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
N8 Anna sürüm kullanıyorum . Belleyi beğenmediğim için tekrar Anna ya dönmüştüm ...
Seçenekler tıklandığım da yazılar çok beyaz okumakta zorluk çekiyorum ... Aynı sorunu yaşayan var mı ?

aaaa :( bu belle sürüm ondan yapıyordur başlığıda düzelteyim pardon.
Anna içinde yaparım kolay.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Adamsın be abim .
Teşekkürler .:)

Bekliyorum ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt