çok sıkıcı bigünmü????????

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_dumanist_

_dumanist_

Üye
ablam diğer ablamı hastaneye kaldırtıklarını soledi bende çok kortum ağlamaya başladım baktı ben elden gidıom sonra hemen nissan 1 dedi bende ona bagırıp cagırıp teli kapattım yani eşşek şakasıydı
Çok kötüymüş gerçektende işte bu yüzden sevmiyorum 1 nisanları :/

 


neslein

neslein

Üye
İsmim Cansu :)
Fakat buluşmaya tam katılıp katılmayacağımı bilemiyorum haziran ayında İzmir'e gidebilirim ama inşallah buluşma haftasına denk gelmez çok isterim sizlerle güzel bir gün geçirmeyi :)

memnun oldum bende nesli
bskslım bizde leicheyle gitmeyi düşünüyoruz ama bi aksilik olmazsa tabi :)
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
memnun oldum bende nesli
bskslım bizde leicheyle gitmeyi düşünüyoruz ama bi aksilik olmazsa tabi :)
Bende memnun oldum :)
İnşallah bir aksilik olmaz, bende uygun olurum inşallah :)
neyse ben yağmur yağması umuduyla dışarıya çıkıyorum :)
tekrar görüşmek üzere iyi bir gün dilerim :)


--------------- Ekleme ---------------

hahahahhahah:( hiç gülesim yok vallah
Üzme kendini bu kadar iyi şeyler düşünmeye bak :)
İYi Günler seni bekliyor olacak hayatında bu günün pek bir önemi olmasa gerek :)
Neyse İyi günler :)
 
Nazy

Nazy

Üye
memnun oldum bende nesli
bskslım bizde leicheyle gitmeyi düşünüyoruz ama bi aksilik olmazsa tabi :)
nasıl yani :(biz oraya gelicez taaa buralardan
siz hala gelip gelmemeyi düşünüyorsunuz
 
neslein

neslein

Üye
Bende memnun oldum :)
İnşallah bir aksilik olmaz, bende uygun olurum inşallah :)
neyse ben yağmur yağması umuduyla dışarıya çıkıyorum :)
tekrar görüşmek üzere iyi bir gün dilerim :)

--------------- Ekleme ---------------


Üzme kendini bu kadar iyi şeyler düşünmeye bak :)
İYi Günler seni bekliyor olacak hayatında bu günün pek bir önemi olmasa gerek :)
Neyse İyi günler :)

sanada ii günler :)
 
canturgay

canturgay

Üye
ne olmuş burda yawww... :kop:
her kafadan bi ses.. :ehe

 
neslein

neslein

Üye
nasıl yani :(biz oraya gelicez taaa buralardan
siz hala gelip gelmemeyi düşünüyorsunuz

tabikide hayır :kop:
ben izmirden bahstmiştim biraz yanlış kurmusum cümleyi kusura bakma
 
neslein

neslein

Üye
teşekkürler ama bilmiyorum bügün içimde anlam veremediğim bi sıkıntı var umarım hayırlısı olur

belki yapılan kötü şakalar canını sıkmıştır
kötü düsünmey dewam eder içinin sıkıntısı hiç gitmez
bnde aslında cok bunalıyorum sınawlarıma cok az kaldı ama ben calısamıyorum benim içnde inş.hayırlısı olur
 
kurt bey

kurt bey

Üye
 
CEREN

CEREN

Üye
    Konu Sahibi
belki yapılan kötü şakalar canını sıkmıştır
kötü düsünmey dewam eder içinin sıkıntısı hiç gitmez
bnde aslında cok bunalıyorum sınawlarıma cok az kaldı ama ben calısamıyorum benim içnde inş.hayırlısı olur
umarım hepımız için hayırlısı olur herşeyin
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
Kurtoğlu eyw. güzeldi :ehe
Bugün şanslı günümdeyim galiba dışarıya çıktım yağmur başladı kısa bi süreliğinede olsa hevesimi aldım :)
 
neslein

neslein

Üye
cok saol ya baya bi güldüm ii geldi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

0sıfırcı
Cevap
8
Görüntüleme
156
DarkredBlue61
ertin
Cevap
25
Görüntüleme
736
PALA.
0sıfırcı
Cevap
4
Görüntüleme
180
DarkredBlue61
0sıfırcı
Cevap
4
Görüntüleme
163
0sıfırcı


Üst Alt