_dumanist_
Üye
Çok kötüymüş gerçektende işte bu yüzden sevmiyorum 1 nisanları :/ablam diğer ablamı hastaneye kaldırtıklarını soledi bende çok kortum ağlamaya başladım baktı ben elden gidıom sonra hemen nissan 1 dedi bende ona bagırıp cagırıp teli kapattım yani eşşek şakasıydı

şaka bir yana da keşke bana da şaka yapan olsa
hiç gülesim yok vallah
