


eğer Şımartır şıkkını kullanacak isem bu ikinci açıklamamdaki koşullar ile şımartır 
Öyle ise şımartır şıkkını onaylıyorum ankette değilse benim onaylamadığım bir şımarıklık diğer seçenekBazı kişiler ise sadece sevdiği sevildiğini bildiğe kişiye şımarır sınırlıdır bu şımarıklığı bu biraz şımarıklık olur biraz da sevildiğini bilmekten dolayı nazlanma şeklindedir işte şımarıklık diye ben buna derim şımarıklığının ölçüsü vardır sevgi arsızı gibi eğer Şımartır şıkkını kullanacak isem bu ikinci açıklamamdaki koşullar ile şımartır
tamda bu abla işte

[sıze="3"]mimi hariç evet şımartıyo gerçekten.
Ama benim mimim şımarmıyo hiç[/sıze]
mimi ben olsam şımarırdım kız mimi aşkı öldürcek seni bigün (allah korusun tabi)


Yaa ağzından bal damlıyo ama senin ya
Gör bunları mimi![]()

Yakında mimi bulma timi kurcam
Bilmeyen var mı daha?

Mimi bu kız seni seviyormuş papaz büyüsü mü yaptın ne yaptıysan artık her konuda mimi de mimi![]()



Onun yapabileceği tek büyü delii minoo büyüsü![]()
deli minoo büyüsü ya

