Çok sevilmek insanı şımartır mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Çok sevilmek insanı şımartır mı?


  • Kullanılan toplam oy
    10
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Çok sevilmek insanı şımartır mı?
baklım

----------Eklendi @ 00:11:25 ---------- Yazıldı @ 00:10:37 ----------

kesinlikle ewet
 


Tuba

Tuba

Üye
aslında kararsız kaldım şımartır dicektim ama vazgeçtim :)

fikrimde yok değil ama benim düşüncem seçeneklerde yok :)

Şımartır ama nasıl ?

Bu şımarıklık biraz farklı olabilir misal şımarıklığıyla bazı kişiler ukalalaşır ve bunu herkes üzerinde yansıtır herkesin kendisini sevdiğini sanar ve hani bir tabir vardır küçük dağları ben yarattım havasında dolaşır ki yanlış bir şımarmadır :ah

Bazı kişiler ise sadece sevdiği sevildiğini bildiğe kişiye şımarır sınırlıdır bu şımarıklığı bu biraz şımarıklık olur biraz da sevildiğini bilmekten dolayı nazlanma şeklindedir işte şımarıklık diye ben buna derim şımarıklığının ölçüsü vardır sevgi arsızı gibi :) eğer Şımartır şıkkını kullanacak isem bu ikinci açıklamamdaki koşullar ile şımartır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful, minoo, s@hr@ ve 1 kişi daha

pelın_

    Konu Sahibi
Bazı kişiler ise sadece sevdiği sevildiğini bildiğe kişiye şımarır sınırlıdır bu şımarıklığı bu biraz şımarıklık olur biraz da sevildiğini bilmekten dolayı nazlanma şeklindedir işte şımarıklık diye ben buna derim şımarıklığının ölçüsü vardır sevgi arsızı gibi eğer Şımartır şıkkını kullanacak isem bu ikinci açıklamamdaki koşullar ile şımartır
tamda bu abla işte
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba
Tuba

Tuba

Üye
Bazı kişiler ise sadece sevdiği sevildiğini bildiğe kişiye şımarır sınırlıdır bu şımarıklığı bu biraz şımarıklık olur biraz da sevildiğini bilmekten dolayı nazlanma şeklindedir işte şımarıklık diye ben buna derim şımarıklığının ölçüsü vardır sevgi arsızı gibi eğer Şımartır şıkkını kullanacak isem bu ikinci açıklamamdaki koşullar ile şımartır
tamda bu abla işte
Öyle ise şımartır şıkkını onaylıyorum ankette değilse benim onaylamadığım bir şımarıklık diğer seçenek :)
 
SHS

SHS

Üye
bilmemki hiç çok sevilmedim :züü:
 

pelın_

    Konu Sahibi
:züü:
 
minoo

minoo

Üye
Mimi hariç evet şımartıyo gerçekten.
Ama benim mimim şımarmıyo hiç :tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba

pelın_

    Konu Sahibi
[sıze="3"][ı]
[sıze="3"]mimi hariç evet şımartıyo gerçekten.
Ama benim mimim şımarmıyo hiç :tebessüm:
[/sıze]



mimi ben olsam şımarırdım kız mimi aşkı öldürcek seni bigün (allah korusun tabi)
[/ı][/sıze]
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo

Revengeful

Emekli Yönetici
benim gibi biri olur işte insan..

:D
 
  • Beğen
Tepkiler: s@hr@ ve Tuba
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Ben şımarırdım ama böyle tatlı tatlı , zorlamadan .. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba

pelın_

    Konu Sahibi



Yaa ağzından bal damlıyo ama senin ya :(
Gör bunları mimi :angry:

Kız Allah korusun dedik ya negüzel şey işte mimi aşkı hiç bitmesin hep şımartsın seni emi hatta okadar çok sevsinki ay pelin haklıymış de emi:)
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve greenmile
greenmile

greenmile

Üye
Mimi bu kız seni seviyormuş papaz büyüsü mü yaptın ne yaptıysan artık her konuda mimi de mimi:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo

pelın_

    Konu Sahibi
Yakında mimi bulma timi kurcam
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo ve greenmile
minoo

minoo

Üye
Seviyorum ama :( Ayy neyse bu konuyu dağıtmayalım biz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt