Çok önemli bir soru,

    Konu Sahibi
Çok önemli bir soru,
Geçen gün arkadaşım sordu
Bim in girişi niye 2 kapı ?
Tmm girişi 2 kapı madem çıkış niye tek kapı?
 

rewaz

Üye
Bime Sormak lazım ayrıca A101 ki de aynı.
 
Sizi şöyle alayım
 

salock

Üye
bizim ordaki bim geçen seneye kadar tek kapılı girişliydi. Bununla övünürdüm diğer bimlere karşı ama onu da iki kapılı yaptılar mantığı neyse artık?!?
 

vaterfa

Üye
muhtemelen icerdekk sicagi saklamak icin ilk kapidan girince ikinci kapiyi acana kadar ilk kapi nerdeyse kapanmis oluyo yani emin degilim ama bence bu.
bu sonradan aklima geldi biri bisey alip kacmasini engellemek icin de olabilir
 
    Konu Sahibi
muhtemelen icerdekk sicagi saklamak icin ilk kapidan girince ikinci kapiyi acana kadar ilk kapi nerdeyse kapanmis oluyo yani emin degilim ama bence bu.
bu sonradan aklima geldi biri bisey alip kacmasini engellemek icin de olabilir
Öyle ise çıkışada öyle yapmaları gerekmezmi?.
 
Tepkiler: Gulu Gulu

vaterfa

Üye
o da geldi aklima ama bilmiyorum, 2 soyledigim daha mantikli gibi
 
Bence dikkat çekmek için çift kapılı giriş merak etsinler diye tek kapılı çıkış yapmışlardır. Ayrıca
BiM
A101
UCZ
Bildiğim kadarıyla 3 arkadaşin anlaşması (veya anlaşamaması) nedeniyle 3 markete bölünmüşler.
3 markette dondurucu bölümü hariç raf sistemi yok denecek kadar azdır. Genelde ürünler palet üzarinde oluyor...
 
    Konu Sahibi
Zaten markette hersey kutularin icinde satılıyor.
 

Baydırman

Moderator
 

PALA.

Üye
Girişteki çift kapı hırsızlığa karşı bence alıp kaçmasını zorlaştırmak için tek tarafa açılıyor zaten.Çıkışta zaten personel bekliyor kasada...(şimdi bunu dedim diye holywood filimi çevirmeyin çalmak isteyen her türlü çalar, bu caydırmak amaçlı)
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
Kasiyerler falan tersten açıyor bazen
 
Tepkiler: PALA.

PALA.

Üye
Kasiyerler falan tersten açıyor bazen
Birkaç defa girişteki kapıyı tersten açıp girdim telefona tl yüklemek için şaşkın bir şekilde bakıyorlar
Kasiyerlerde hırsıza yol gösteriyor sanki bende çok defa denk geldim
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
Birkaç defa girişteki kapıyı tersten açıp girdim telefona tl yüklemek için şaşkın bir şekilde bakıyorlar
Kasiyerlerde hırsıza yol gösteriyor sanki bende çok defa denk geldim
İlk gördüğümde şaşırdım sonra normal bi olay gibi gelmeye başladı