çok oluyorsun böyle gitmek mi olur....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
çok oluyorsun böyle gitmek mi olur....
Senin için son defa agliyorum bu gece
ilk defa içimde açan bir günesle.
uzun bir sonbahardi zorlandim ama,
gördügüm bir bahar biliyorum,
dokunuyorum ona isiniyorum artik.

Bunun zamani gelmisti biliyorum
bu defa yanilmiyorum, yanilmiyorum çünkü
görüyorum uzak tepelerdeki çiçekleri
inceden kokulari çaliniyor burnuma, kokluyorum
ve bunu herseyden çok seviyorum.

Senin için son defa agliyorum bu gece
içimde kalbime gözlerini açan çok güzel bir bebekle.
Artik ölmüs senin küllerini atmanin vakti gelmis,
bak iste son damla da düstü gözümden
artik seni sevmiyorum..

[SIZE=+0][/SIZE]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt