çok komik dayanamadım paylaşıcam...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
çok komik dayanamadım paylaşıcam...
Muro Fıfa'da Maç Spikeri Olursa?
MAÇ Başlarken......

MURO:

-Ben metropol tilkisi muro ve yanımda yardımcım çeto ile birlikte size bu maçı anlataraksizi metropol hayatının kaygılarından uzaklaştırmaya çalışacagız.
-Eee... çeto sence kim yener.

ÇETO:

-Valla başkanım...eee...

MURO:

-Tamam kes çeto maç başlıyor.



Maç anında..
__________________________________________________

MURO:

-Emperyalist ronaldinho metropolün baskılarını samuple etmiş şekilde messi'ye pas atıyor.
-Messi metropol tilkisi çalımıyla rakibini geçiyor.
-Aha.... şutu çekiyor.Ve goolll..
- Haydi Lililililili..............
-Eee çeto nasıl bir gol?

ÇETO:

-Valla başkanım emperyalizmin dişlileri arasında ezildigi belli......

MURO: Nalet olsun içimdeki futbol sevgisine..
 


oTToMaNiAc

oTToMaNiAc

Üye
lililililililili :biggrin::D:D
 
Ozan

Ozan

Admin
Hehe :ehe
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
haydi lilili......:kop:
 
canturgay

canturgay

Üye
kv seyretmediğimden esprilere fransız kaldım kanımca..:ehe
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
kv seyretmediğimden esprilere fransız kaldım kanımca..:ehe
valla başladı başlayalı bende bi kere bile izlemedim ama .
babamla abim izlerken o adam çıktımı bakıyorum komik oluyo ya:kop::kop:
3 yada 4 kez gördüm hepsi komikti.
sırf o yüzden izlemek istiyorum da.
siyaset falan içerikli.. takılmıyorum o yüzden..
 

Silinen Üye 299735

Üye
:ehe
 
in_dream

in_dream

Üye
yüzüm güldü sayende içim huzurla doldu...:ehe
nickin sabah_sekeri olsa daha anlamlı olurdu , :D
 
oTToMaNiAc

oTToMaNiAc

Üye
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
looney

looney

Üye
güzel olmuş :D
 
iremm

iremm

Üye
:ehe lililillili.... :oley lanet olsun içimdeki bu maxicep sevgisine :ehe
 
brhm32

brhm32

Üye
komikti saol:kop:
 

ufuk023

Üye
muro bambaşka gülmemek elde değil ki paylaşım için teşekkürler...:)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
yha okulda bi kıza ezo diyodum o da bana muro demeye başladı, bu muro o muro mU ? :S :@

:S :S
 
iremm

iremm

Üye
aynende o muro :kop:
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
adam karizma ya
alakasız sözler bu kadar mı yerinde söylenir:kop:
 
batugg

batugg

Üye
:oke::oke:
yüzüm güldü sayende içim huzurla doldu...:ehe
nickin sabah_sekeri olsa daha anlamlı olurdu , :D


muthıstı bunu bı saayfa yap hkz glır ve gulmekten ölur

--------------- Ekleme ---------------

irem resmını goren korkar wala
 
ademvehavva

ademvehavva

Üye
keşke daha da uzatsaydın çok güzel olmuş ama kısa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

_qMz_
Cevap
11
Görüntüleme
912


Üst Alt