milagros_zuzu
Üye
çok komik dayanamadım paylaşıcam...
Muro Fıfa'da Maç Spikeri Olursa?
MAÇ Başlarken......
MURO:
-Ben metropol tilkisi muro ve yanımda yardımcım çeto ile birlikte size bu maçı anlataraksizi metropol hayatının kaygılarından uzaklaştırmaya çalışacagız.
-Eee... çeto sence kim yener.
ÇETO:
-Valla başkanım...eee...
MURO:
-Tamam kes çeto maç başlıyor.
Maç anında..
__________________________________________________
MURO:
-Emperyalist ronaldinho metropolün baskılarını samuple etmiş şekilde messi'ye pas atıyor.
-Messi metropol tilkisi çalımıyla rakibini geçiyor.
-Aha.... şutu çekiyor.Ve goolll..
- Haydi Lililililili..............
-Eee çeto nasıl bir gol?
ÇETO:
-Valla başkanım emperyalizmin dişlileri arasında ezildigi belli......
MURO: Nalet olsun içimdeki futbol sevgisine..
MAÇ Başlarken......
MURO:
-Ben metropol tilkisi muro ve yanımda yardımcım çeto ile birlikte size bu maçı anlataraksizi metropol hayatının kaygılarından uzaklaştırmaya çalışacagız.
-Eee... çeto sence kim yener.
ÇETO:
-Valla başkanım...eee...
MURO:
-Tamam kes çeto maç başlıyor.
Maç anında..
__________________________________________________
MURO:
-Emperyalist ronaldinho metropolün baskılarını samuple etmiş şekilde messi'ye pas atıyor.
-Messi metropol tilkisi çalımıyla rakibini geçiyor.
-Aha.... şutu çekiyor.Ve goolll..
- Haydi Lililililili..............
-Eee çeto nasıl bir gol?
ÇETO:
-Valla başkanım emperyalizmin dişlileri arasında ezildigi belli......
MURO: Nalet olsun içimdeki futbol sevgisine..






