Yardım Çok güçlü bir virüs

mardiyus

Üye
    Konu Sahibi
Çok güçlü bir virüs
Merhaba arkadaşlar, 4 gündür General Mobile Discovery telefonuma bir şey oldu. Virüs olduğunu düşünüyorum. Zira, telefon fabrika ayarlarını yüklemiyor, kapalı format (power+ses açma) atmıyor, kendi kendine kapanıyor, sürüm yükseltmeye izin vermiyor, kaldırdığım ugulamalar-gelen sesli aramalar-mesajlar telefon kapanıp açılınca hiç işlem olmamış gibi duruyor, uygulamalar kendi kendine duruyor, usb kablosunu taktığımda biçimlendirmeme veya sürüm yüklememe izin vermiyor. Bayağı sıkıntılı durumdayım, garantisi de bitti. Yardım edebilir misiniz arkadaşlar
 
Tepkiler: ÇaRşI 2387
Açılıyorsa recoveryden açılmıyorsa flash tool ile rom yükle
 
Tepkiler: veliahht

ogzhnoTr

Üye

Aynısını ben Lumia'da yaşadım kardeşim virüs değil. RAM ölmüş. Benim garantim vardı cihaz değişimi verdiler. Garantin bittiği için sıkıntı
 
Tepkiler: SoulsEagle

mardiyus

Üye
    Konu Sahibi
Açılıyorsa recoveryden açılmıyorsa flash tool ile rom yükle
1 saat önce kadar flash tool ile rom yüklemeye çalıştım ama işe yaramadı, sürekli hata verdi.

Aynısını ben Lumia'da yaşadım kardeşim virüs değil. RAM ölmüş. Benim garantim vardı cihaz değişimi verdiler. Garantin bittiği için sıkıntı
Garantisi yok maalesef dostum ram takmaları kaça patlar tahminen?
pilini çıkarıp yeniden taktın mı
Pilden kastın batarya mı hocam yoksa içindeki bios pili mi?
 

ogzhnoTr

Üye

Ram değişmiyor ne yazıkki. Ayrıca telefonu daha fazla açıpta zarar verme bence 100 liraya yaptıracakken 200 liraya yaptırma
 

mardiyus

Üye
    Konu Sahibi
Bios pili çıkarmam için telefonu sökmek lazım dostum, onu ben yapamam.
Ram değişmiyor ne yazıkki. Ayrıca telefonu daha fazla açıpta zarar verme bence 100 liraya yaptıracakken 200 liraya yaptırma
Dostum bu çok kötü olur, söylediğine göre telefon artık ölü sayılır o zaman
 
Tepkiler: ogzhnoTr
şimdi yeni telefonmu alcak yani ?
sayılır değil öyleyse ölü artık
 

ogzhnoTr

Üye
Bios pili çıkarmam için telefonu sökmek lazım dostum, onu ben yapamam.

Dostum bu çok kötü olur, söylediğine göre telefon artık ölü sayılır o zaman
sayılır, İstanbul Avrupadaysan Şişlide Nokia Care var General Mobile'a da bakıyorlar en azından fiyat alırsın adres :
 
Tepkiler: mardiyus
telefon aç konuş ozaman
 
Tepkiler: mardiyus

mardiyus

Üye
    Konu Sahibi
İstanbulda yaşamıyorum dostum, bayağı uzağım oralara. Adamları arayıp konuşacağız mecbur. Pahalı fiyat biçmezler umarım. 200 TL verip tamir etmeye değmez zaten.
Çok Teşekkür ederim arkadaşlar. Bir çaresine bakacağız artık
 
Tepkiler: ogzhnoTr

yaytas

Üye
ram için anakart değişiyor bence uraşma telefonu mutemelen 600 e aldın ama anakartı sana 300-400e kitlerler bence değmez ama sen bilirsin