ordan gelen gelirin %28 i bana ait![]()
çaktırmayın beyler ben gizli adminim bu iş için yüzde 14 komisyon alıyorum![]()
ctrl c ye basan bizzat benim![]()
bohohohoyrtdSoracaklar suçu neydi: çakma admingelecekler şimdi sırayla ban atacaklar o olacak![]()

Seni traitorBana madalya takarlar belki, sizi deşifre ettim sonuçta.![]()
sonunda da vinci şifresini çözdün 
Kostok üzerine çalışıyorum yakında çözerim şifresinikostok*![]()
![]()

Kostok üzerine çalışıyorum yakında çözerim şifresini![]()
sonuçta ikiside hayın![]()
