tcokraider
Üye
Çok acil yardımınıza ihtiyacım var :(((
arkadaşlar hepinizden özür diliyerek başlıyorum bir eşeklik edip internetten indirdiğim bir rom buldum ve indirdim telefonum ise samsung galaxy ace s5830 ben bunu sd karta attım daha sonra ise home tusuna basarak dowlandmı dıyosunuz o bolume bılmıyorum ısmını tam olarak oraya gırdım daha sonra wipe data/factory reset e tıklayıp yes e tıkladım sonra wipe cache partitiona tıkladım daha sonra ise apply update from sdcard a tıkladım ve ordan ındırdıgım romu yukledım ve sonra reboot system now a tıkladım telefon açıldı samsung yazısı geldı ardında s5830 yazısı geldı ve kaldı dahada ılerlemıyo sızce ne yapmalıyım bu konuda cok acemıyım ve yenı telefon alıcak bır butcem yok acıl yardım edersenız cok ama cok sevinirim
