Joker.
Üye
Joker. Ve senin sorununa tek çözüm herhangi bir şekilde tele yazılım atmanın yolunu bulmalısınız. Bende bir çözüm yolu bulursam sizinle paylaşırım.
Orjinal yazılımı attım.

Şimdi kullanıyorum bilgisayrımın güncellemelemelerini yaptıktak sonra bir kere daha bağlamaya çalışıcan.
Nasıl flaş attın nerseniz çok basit.
Telefon sarjdaydı bi bağlayım dedim.
Film izliyordum tam.
Bi bağladım yan tarafta yazılım yükleniyor dedi sonra bi baktım 10-15 tane yüklendi modeminden tut aktarıma kadar.
Gerisi flaşh hikayesi.
Ben sarjda iken flaş attım deneyin.



what?
