çok acil usb sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi


Joker. Ve senin sorununa tek çözüm herhangi bir şekilde tele yazılım atmanın yolunu bulmalısınız. Bende bir çözüm yolu bulursam sizinle paylaşırım.

Orjinal yazılımı attım.
:)
Şimdi kullanıyorum bilgisayrımın güncellemelemelerini yaptıktak sonra bir kere daha bağlamaya çalışıcan.

Nasıl flaş attın nerseniz çok basit.

Telefon sarjdaydı bi bağlayım dedim.
Film izliyordum tam.
Bi bağladım yan tarafta yazılım yükleniyor dedi sonra bi baktım 10-15 tane yüklendi modeminden tut aktarıma kadar.
Gerisi flaşh hikayesi.
Ben sarjda iken flaş attım deneyin.
 


MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye


Orjinal yazılımı attım.
:)
Şimdi kullanıyorum bilgisayrımın güncellemelemelerini yaptıktak sonra bir kere daha bağlamaya çalışıcan.

Nasıl flaş attın nerseniz çok basit.

Telefon sarjdaydı bi bağlayım dedim.
Film izliyordum tam.
Bi bağladım yan tarafta yazılım yükleniyor dedi sonra bi baktım 10-15 tane yüklendi modeminden tut aktarıma kadar.
Gerisi flaşh hikayesi.
Ben sarjda iken flaş attım deneyin.

Nedense böyle büyük sorunlar şans eseri son buluyor.
Bende tel ve pc ile ilgili bazı sorunları şans eseri çözdüm.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
off sorun yine geldi :(
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Usb kablo değiştir. :)
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Hiç ellemeyecektin. :)
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
ellemeyince olmuyo Furkan :ehe
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Fazla elledin galiba dayanamamış. :ehe :kop2:
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Pek ellemedim aslında :hmm:
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:kop2:
 

burakkirazli66

Üye
telefon garantiden geldi fiziksel özellikler mükemmel elime aldım teli geldim cafeye.. neyse bağladım bir yandan da iyi ki gönderdim falan diyorum ha keyif çakır.. neyse bağladım bağlamaz olsaydım yine o aynı lanet uyarıyı verdi.. en kısa zamanda o lanet yere tekrar gidip o lanet kızın kafasına carpacagım telefonu.. özellikle not düşmeme rağmen usb ile bağlanıldığında cihaz tanınmadı hatası veriyor diye gitmemiş sorun..
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
telefon garantiden geldi fiziksel özellikler mükemmel elime aldım teli geldim cafeye.. neyse bağladım bir yandan da iyi ki gönderdim falan diyorum ha keyif çakır.. neyse bağladım bağlamaz olsaydım yine o aynı lanet uyarıyı verdi.. en kısa zamanda o lanet yere tekrar gidip o lanet kızın kafasına carpacagım telefonu.. özellikle not düşmeme rağmen usb ile bağlanıldığında cihaz tanınmadı hatası veriyor diye gitmemiş sorun..
:zzz: what?
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
bende tel kapalı iken veriyo.
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
:gul:
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Bişi keşfettem furkan
TELE FORMAT ATMADAN ÖNCE BAĞLADIĞIMDA TAK DİYE OKUYODU İÇİN ÇOKK ŞEY VARDI
Format attım
Şimdi de 1 dk bekliyom :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt