çok acil usb sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
bluettoh ile wapa bağlan diyom hay aksifilan diyor
 
MrTech

MrTech

Üye
bluettoh ile wapa bağlan diyom hay aksifilan diyor

1.Driver'ı İndir,PC'ye Yükle.
2.Telefonu Bagla 5 Dakika Bekle.PC ile Telefon Driverları Senkronize Edecek.
3.Sonra Güle Güle Kullan.

İnternet Paketin Yoksa PM At.

Bluetooth İçin

1.Bluetooth'u PC'ye Tak.Telefonun BT'sini Ac.
2.PC Suite Yok İse,Bluetooth Simgesinden Kisisel Aga Baglan Yap :)

Onda da İnt Paketi Yoksa At Pm Yardımcı Olurum.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
cable driver mı ne indrime linki verseniz olmaz mı

- - - Eklendi - - -

1.Driver'ı İndir,PC'ye Yükle.
2.Telefonu Bagla 5 Dakika Bekle.PC ile Telefon Driverları Senkronize Edecek.
3.Sonra Güle Güle Kullan.

İnternet Paketin Yoksa PM At.

Bluetooth İçin

1.Bluetooth'u PC'ye Tak.Telefonun BT'sini Ac.
2.PC Suite Yok İse,Bluetooth Simgesinden Kisisel Aga Baglan Yap :)

Onda da İnt Paketi Yoksa At Pm Yardımcı Olurum.

Pc laptop içinde bluetoht var zaten
 
MrTech

MrTech

Üye
PM Attım Kardesim.
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Pcde pc suite yokmu bluetooth ile bağlan sonra pc suite aracığıyla nete bağlan.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
nokia suit var
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
1 hata bakın nelere neden oluyo...Birdaha önüne gelen cfw yi yükleme veya flashlamayı doğru yap.

- - - Eklendi - - -


eee teli bluetooth ile pc ye bağla (pc suite ile) sonra pc suite de internete bağlan gibi vs. Şeyler olması lazım
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
bluetooth tada drivers sorunu var offfff
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
cable driveri tele indir sonra hafıza kartını pc ye tak ve sürücüyü yükle.
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartını pc takamıyorum
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
belki adını bilmiyordur diye öyle yazdım :)
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
vardı kardeşin sağolsun
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :D
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
prorgramı pc atamadımki
 
Joker.

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
sim karti ile bellek kart takılı iken flaşlasam ne olur

- - - Eklendi - - -

sim karti ile bellek kart takılı iken flaşlasam ne olur
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Bişey olmaz. Cfw mi atacaksın yoksa ofw mi cfw atacaksan tck v1 öneririm ben şuan onu kullanıyorum tıkır tıkır çalışıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt