Çok acayip bir sorun...

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
Çok acayip bir sorun...
Opera 11 hariç hangi tarayıcıyi kullanırsam kullanaym ücretlendirmeyi facebook paketinden değil normal internet paketinden yiyor sadece opera 11 de sorun yok opera 12 de aynı sorun oluyo opera 11 de sürekli kendiligindn kapanıyor yardımcı olabilecek var mı
 
hmm enteresan yardım edilecek birşey varmı kardeşim 11 kullan
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
oda sürekli kendiliğnden kapanıyor sinir ediyo adamı
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
onda kopyala yapıştır seçeneği yok ya çok pasif kalıyo sekme geçişleri falan kötü
 
yanlışın var nokia tarayıcıda kopyala yapıştır oluyor.evet sekme geçişleri kötü
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
kopyala yapıştır özelliği sybian3 te vardır ama s60v5 te yok opera mini kullanınca normal internet paketinden yiyo facebooka girince sorun çok tuhaf opera 11 de sorun olmuyo oda sürekli uygulamadaN atıyor
 
kopyala yapistir derken mesela mesaj yaziyoruz mesajin ustunu tariyoruz seceneklerde kopyala var kopyala deyince metin panoya kopyalandi diyor onu herhangi bir yere yapistiriyorum. tel.im C503
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
yok öyle değil browser üzerinden yoksa senin dediğin gibi oluyo panoya kopyala falan
 

ferhhhat

Üye
tavsiyem oupengbrowser 6.6 vdfn kullanın ücret istemez beleş ve sınırsız kapanma derdide yok
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
link atarsan deneme fırsatım olur.
 

sekajmer

Üye
javaspiritli taraycı kullancksn fce paketi icin opera mini den grseydi face üzerndn her siteye geçiş yaplablr
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
önercegin bir tarayıcı yada ona ait bir sürümü var mı sn anladın galiba benim sorunumu
 

Bahaxi

Üye
javaspiritli taraycı olarak opera mobile ı öneririm
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
opera mobile 12 de aynı sorun var ama opera mobile 11 de yok çok tuhaf 11 de sürekli kapanıyor
 

Bahaxi

Üye
o zaman ucbrowserı kullan.
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
oda aynı sorundan müzdarip telefonda sorun yk Orjnal yazılım yükledim aynı cfw attım yine aynı
 
Facebook için facebook uygulamasını kullanmayı dene.Operatörlerin facebook paketlerinde çok pürüz var.Bende sadece
Facebook uyguşamasıyla çalışıyordu.Belki opera farklı servetlar kullandığı için operatör ücretlendirme yapıyordur.
 

Hami-Bey

Üye
    Konu Sahibi
önceden hiç bir sorun yoktu opera 12 en son sürüm vardı sonradan 1 krş yiye yiye tl kalmadı dandik opera 11 muhtaç kaldım