Motorola Atrix 4G CM10.2 (Android 4.3.1) for Atrix

Fatic

Üye
Bende calismiyor du ilk cktginda
 

Fatic

Üye
Tamam deniyim o zaman da teli bn kitledim win8.1 de sorun olmaz demi driver
 

Fatic

Üye
Teli root yapip ardndan mi fastboot yapiodm tam tersimi
 

Fatic

Üye
Ben yapmamstm oyle bsey onceden
 
Tepkiler: UpOneTR

Fatic

Üye
Ben onu hiç yapmadım gerekte yok fastboot komutlaryla oluyor
 

Ymz41

Üye
4.3 aynımı halen veri sıkıntımı
 

Fatic

Üye
Arama düzgün çalısyor mu ses karşılklı gidip geliyor mu
 

Fatic

Üye
Mobil veri kullanniyorm nasılsa yükliyim o zamn sarj 4.2 ile ayni mi
 

frdgngr

Üye
ilk çıktığında kurmuştum şarj 4.2 ile aynıydı
 
Tepkiler: Metalci Melek

Fatic

Üye
Bunun 4.2 son kerneli ile mi kullancam