Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GM DiscoveryCLASH OF CLANS SORUNU
Sponsorlu Bağlantılar
AhmetTekin2405
Üye
Konu Sahibi
CLASH OF CLANS SORUNU
Arkadaşlar telefonumda clash of clansta savaşa giriyorum kendi kendine asker basıyo bunun nedenini bilen varmıdır Lütfen yardım edin PLASE,,,
Emrebali05
Üye
Dokunmatik sapmasindan dolayi yapiyor bende de oluyor sadece clash of clans ta olan bi durum 4 5 rom denedim hepsinde yapti
Virus olacagini sanmiyorum sadece discoverylerde var galiba diger modellerde nasildir durum bilmiyorum
erdem391
Üye
gelişmiş seçeneklerden dokunmatiği göster yapıp telefonun ön kamerasının olduğu bölüme bastır biraz ekranada dokunma olacakmı bendede vardı aynı sorun garanti hallader
gelişmiş seçeneklerden dokunmatiği göster yapıp telefonun ön kamerasının olduğu bölüme bastır biraz ekranada dokunma olacakmı bendede vardı aynı sorun garanti hallader
çünkü kendi telefonumda da aynı sorunu yaşamıştım telefonun o kısmına dokunuca basıyodu garantiye yolladığımda ekrnı değiştiler sorun düzeldi
Emrebali05
Üye
benim dedigim oyunda hic biyere dokunmadan ekran sapitiyordu hala sapitiyor ama sorun olmuyo pek
Bilgemet
Üye
2 parti telefonlarda olan bir sorun bu. Discovery cihazları parti parti üretildiği için 2 parki cihazlanda port hatası , ekran hatası falan çıkıyor
Emrebali05
Üye
Bir tek bu sorunu olsun ben onada ragziyim baskalari yok beyaz leke yok sarj soketi bir suru sorun buluyolar bende hicbiri yok varsin ekran sapitsin o da tek bu oyunda oluyo