GM Discovery CLASH OF CLANS SORUNU

Sponsorlu Bağlantılar

AhmetTekin2405

AhmetTekin2405

Üye
    Konu Sahibi
CLASH OF CLANS SORUNU
Arkadaşlar telefonumda clash of clansta savaşa giriyorum kendi kendine asker basıyo bunun nedenini bilen varmıdır Lütfen yardım edin PLASE,,,
 


Emrebali05

Emrebali05

Üye
Dokunmatik sapmasindan dolayi yapiyor bende de oluyor sadece clash of clans ta olan bi durum 4 5 rom denedim hepsinde yapti
 
AhmetTekin2405

AhmetTekin2405

Üye
    Konu Sahibi
yok mu bir çözümü
virüs filan mı? Acaba
 
SHS

SHS

Üye
Oyunla ilgili bug olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrebali05

erdem391

Üye
gelişmiş seçeneklerden dokunmatiği göster yapıp telefonun ön kamerasının olduğu bölüme bastır biraz ekranada dokunma olacakmı bendede vardı aynı sorun garanti hallader
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrebali05 ve AhmetTekin2405
Emrebali05

Emrebali05

Üye
gelişmiş seçeneklerden dokunmatiği göster yapıp telefonun ön kamerasının olduğu bölüme bastır biraz ekranada dokunma olacakmı bendede vardı aynı sorun garanti hallader
Bunu nasil tepit ettin :) bide on kameranin oraya bastirmamizin nedeni dokunmatik baglanti yerinin orda olmasindan dolayimidir
 

erdem391

Üye
Bunu nasil tepit ettin :) bide on kameranin oraya bastirmamizin nedeni dokunmatik baglanti yerinin orda olmasindan dolayimidir
çünkü kendi telefonumda da aynı sorunu yaşamıştım telefonun o kısmına dokunuca basıyodu garantiye yolladığımda ekrnı değiştiler sorun düzeldi
 
Emrebali05

Emrebali05

Üye
benim dedigim oyunda hic biyere dokunmadan ekran sapitiyordu hala sapitiyor ama sorun olmuyo pek
 

Bilgemet

Üye
2 parti telefonlarda olan bir sorun bu. Discovery cihazları parti parti üretildiği için 2 parki cihazlanda port hatası , ekran hatası falan çıkıyor
 
Emrebali05

Emrebali05

Üye
Bir tek bu sorunu olsun ben onada ragziyim baskalari yok beyaz leke yok sarj soketi bir suru sorun buluyolar bende hicbiri yok varsin ekran sapitsin o da tek bu oyunda oluyo
 


Üst Alt