Cine5 Pazartesi şifreyi Kaldırıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Cine5 Pazartesi şifreyi Kaldırıyor
TMSF, Türkiye'nin ilk şifreli kanalı CINE5'i 16 Ocak'tan itibaren şifresiz yayına geçirme kararı aldı. Kanal bir süre sonra Digiturk'ten de seyredilebilecek
12 Ocak 2006 11:50
<div align="center"></div>
Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) yönetimindeki Türkiye&#39;nin ilk şifreli kanalı CINE5&#39;i, şifresiz yayına geçiriyor. TMSF tarafından yakın zamanda satışa çıkacak kanalın Pazartesi gününden itibaren şifresiz yayına geçmesinin hem yayının kalitesini, hem de satış sırasında fiyatını artıracağı kaydediliyor. Yetkililer, CINE5&#39;in şifresiz yayının ardından bir süre sonra dijital platform olan Digiturk üzerinden de izlenebileceğini belirtti.

CINE5, bundan yaklaşık 14 yıl önce, 1991 yılının Aralık ayında Türkiye&#39;nin ilk şifreli kanalı olarak yayın hayatına başlamıştı, İktisat Bankası&#39;nın eski sahibi Erol Aksoy&#39;a ait olan ve bir dönem abone sayısını 500 binin üzerine çıkartan kanala, TMSF 26 Mayıs 2004 tarihinde el koydu. Aksoy döneminde de kanalın şifresiz yayın yapması sık sık gündeme gelmişti. Şu anki CINE5 yönetimi kanalın şifresiz olması konusunda TMSF&#39;ye bir rapor sundu ve olumlu bir yanıt aldı.

Abonelerin doceder ücreti geri ödenecek
TMSF&#39;NİN CINE5&#39;i şifreli yayından çıkartma kararının ardından kanalda önümüzdeki haftadan itibaren yeni programlar başlayacak. Ayrıca yayın akışında değişiklikler olacak.

Seray Sever ve Ali Atıf Bir&#39;in sunduğu Başka Yerde Yok, hafta içi her gün şifresiz olarak saat 18.30&#39;da yayınlanıyordu. Program artık saat 20.30&#39;da izleyici karşısına gelecek. Ceyhun Yılmaz, Cumartesi-Pazar akşamları yeni bir şov prgramına başlayacak. Trend Koleji adında yeni bir program start alacak.

20 öğrenci programın konuğu ünlülere canlı yayında sorular soracak. Bağıl isimli programda, Necmi Yıldırım sokakta sihirbazlık şovu gösterecek. CINE5&#39;te ayrıca gün boyu müzik yayını olacak. 15 dakikalık &#39;grafik haber&#39; şeklindeki ana haberler devam edecek. Bu haberler gün içine de yayılacak. CINE5&#39;in şu anda yaklaşık 10 bin üyesi bulunuyor. Bu üyeler zamanla ellerindeki decoder&#39;leri geri verebilecek ve karşılığında da depozito olarak ödedikleri paraları geri alabilecek.
 


CooL'n'Quiet

Üye
hep düşünmüşümdür hala cine5e üye olan varmı diye :b
 
kikaksk

kikaksk

Üye
acaba fantazi kuşağıda acık olcakmı buda sorumu acık olcak tabikide belki kuşağı kaldırırlar....
 
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Yayınlanacak filmler mutlak izlemeye alınacağından aynı yayın politikasını sürdüreceğini sanmıyorum.Çok ağır para cezaları ve sonunda kapatmaya kadar gidebiliyor bu tür uygulamalar.Ama bir tv nin daha halka şifresiz olarak yayın yapması kalitenin biraz daha yükselmesine vesile olacaktır.
 

^^AnaCOnDA^^

Üye
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Jan 12 2006, 01&#58;01 PM) [post=250850]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
acaba fantazi kuşağıda acık olcakmı buda sorumu acık olcak tabikide belki kuşağı kaldırırlar....
[/b][/quote]
Bende onu merak ediyorum
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
<div class='quotetop'>(huseyin_anaconda &#064; Jan 12 2006, 01&#58;41 PM) [post=250854]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Jan 12 2006, 01&#58;01 PM) [post=250850]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
acaba fantazi kuşağıda acık olcakmı buda sorumu acık olcak tabikide belki kuşağı kaldırırlar....
[/b][/quote]
Bende onu merak ediyorum
[/b][/quote]
bence açık olmaz olamaz şifreli yani özel yayın yaptığı için kuralları değişik oluyordu yani olmaycak malesefff
 

CooL'n'Quiet

Üye
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; Jan 12 2006, 01&#58;44 PM) [post=250857]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(huseyin_anaconda &#064; Jan 12 2006, 01&#58;41 PM) [post=250854]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Jan 12 2006, 01&#58;01 PM) [post=250850]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
acaba fantazi kuşağıda acık olcakmı buda sorumu acık olcak tabikide belki kuşağı kaldırırlar....
[/b][/quote]
Bende onu merak ediyorum
[/b][/quote]
bence açık olmaz olamaz şifreli yani özel yayın yaptığı için kuralları değişik oluyordu yani olmaycak malesefff
[/b][/quote]

tüh

ne anladım o zaman banane acmasınlar :b
 

.ıl[ uluc ]lı.

Üye
teleon vardi o noldu acaba cine5 te en azindan film izlenio ondan 10.000 uyesi kalmistir...
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
bizde zaten yoktu şifre pek bi deişiklik teşkil etmio bu baglamda
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Jan 12 2006, 01&#58;01 PM) [post=250850]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
acaba fantazi kuşağıda acık olcakmı buda sorumu acık olcak tabikide belki kuşağı kaldırırlar....
[/b][/quote]
Hayır çünkü fantasy kuşağı kaldırılıyor. Yani yayına açılınca sadece Cine5 var. Açmasalardı daha iyiydi. Bilgisayarda şifre kırıcı da vardı yazık oldu.
 

slayer

Üye

yayınladıkları en yeni film 97 yapımı;
aynı rpogramı 50 kere yayınlıyolar;
fantazi kuşağı iyi deil....

şifreyi kaldırmak yerine tamamen kaldırsalar kanalı daha iyi olur....
 

cumcum23

Üye
fantezi olmaaaz
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
<div class='quotetop'>(slayer &#064; Jan 12 2006, 03&#58;14 PM) [post=250908]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

yayınladıkları en yeni film 97 yapımı;
aynı rpogramı 50 kere yayınlıyolar;
fantazi kuşağı iyi deil....

şifreyi kaldırmak yerine tamamen kaldırsalar kanalı daha iyi olur....
[/b][/quote]
doğru söylüyorsun ama gene de insanın elinin altında olması ii bi şeydi.
 

cumcum23

Üye
<div class='quotetop'>(Super Serhan &#064; Jan 12 2006, 04&#58;58 PM) [post=250930]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(slayer &#064; Jan 12 2006, 03&#58;14 PM) [post=250908]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>

yayınladıkları en yeni film 97 yapımı;
aynı rpogramı 50 kere yayınlıyolar;
fantazi kuşağı iyi deil....

şifreyi kaldırmak yerine tamamen kaldırsalar kanalı daha iyi olur....
[/b][/quote]
doğru söylüyorsun ama gene de insanın elinin altında olması ii bi şeydi.
[/b][/quote]
siz profesyonel olmuşsunuz be abi okadar yakından takip etmekte zorlanmadınız mı
 
POWER

POWER

Üye
Arkadaşlar aramızda küçük arkadaşlarda war lütfen bunları konuşmayalım
 
kikaksk

kikaksk

Üye
<div class='quotetop'>(CEHENNEM_ZEBANiSi &#064; Jan 12 2006, 05&#58;09 PM) [post=250972]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Arkadaşlar aramızda küçük arkadaşlarda war lütfen bunları konuşmayalım
[/b][/quote]


haklısın....
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Zaten Cine5 için bir sürü şifre çözücler var , örn : MoreTV

Yani çok fazla kişiyi etkilemez diye düşünüyorum.
 

dark_akhyls

Üye
hayırlısı olsun ne diyim diğer arkadaşlar söylenecek bütün yorumları sölemiş bize de hayırlı olsun demek kalıyo
 

UndeRqRo.uNd

Üye
<div class='quotetop'>(ardadoganer &#064; Jan 12 2006, 01&#58;49 PM) [post=250861]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; Jan 12 2006, 01&#58;44 PM) [post=250857]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(huseyin_anaconda &#064; Jan 12 2006, 01&#58;41 PM) [post=250854]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(kikaksk &#064; Jan 12 2006, 01&#58;01 PM) [post=250850]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
acaba fantazi kuşağıda acık olcakmı buda sorumu acık olcak tabikide belki kuşağı kaldırırlar....
[/b][/quote]
Bende onu merak ediyorum
[/b][/quote]
bence açık olmaz olamaz şifreli yani özel yayın yaptığı için kuralları değişik oluyordu yani olmaycak malesefff
[/b][/quote]

tüh

ne anladım o zaman banane acmasınlar :b
[/b][/quote]

cine5 başka ne için seyrediliyor ki
 

sercantanis

Üye
arkadaslar klasik antenlede izlenir mi?
 

Benzer Konular

Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
786
Selim Baltaci
Cevap
0
Görüntüleme
520
Selim Baltaci


Üst Alt