ne diye gidip çakma ürün alıyorsunuzki.. üstelik elektronikte bu tip kararlar insanı sonradan pişman ediyorlar.. bence good bye my love diyin cihazınıza.. çünkü sanırımgarantisi yoktur ve tamire verip yaptırsanız en az 50-60 isterler sanırımki yapacak kimse varmıdır Türkiye de oda soru işareti..
--------------- Ekleme ---------------
umarım cihazınızın flashına zarar gelmemiştir en pahalı parçalardan.. buradan ezbere birşey söylemekte yanlış olur..