çin malı E72 nim kapanacak :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
çin malı E72 nim kapanacak :(
arkadaşlar...bir süre önce çin malı E72 aldım..çok memnundm. wifisinden hızından şarjından...sanırım nazar değdi msj geldi. xxxxxxxx imei numaralı telefonunuz 30 gün içerisinde kapanacak diye. bilgisi olan var mı? nasıl kayıt altına aldırabilirim?
 
    Konu Sahibi
dostum uzun bir süre siteye giremedim yoğunluktan dolayı. ve yolladıiın link ölmüş sanırım.tavsiye edeceğin başka link var mı?
 
arkadaşım bi tlfn cuya git deki ''abi çakma telfona sahte imei aça bilir misin?'' 10 tl ile 20tl arası bişey
 

kol@j

Üye
yeni farkettim kusurta bakma link'i tekrar değerlendirebilirsin
 
mersindeysen gel 5 tlye açayım sana tekrar kapanmama garantisini de veriyorum 05318824831
 

screen89

Üye
arkadaşlar bu telefonun internet wap ayarları fln nası oluyo?
bu telefondan kullananlar genel olarak bütün ayarlarını paylaşalım.
buna uygun temaları oyunları bilinmeyen yönlerini fln paylaşırsak çok gzl olur
 

aadeli

Üye
kardeş bozuk kullanılmayana eski cep telefonunun ıme numarasını senin cep telefoncuya ver senin e72 yüklesin
 
beyler benim dayım aldı ama ben ona bulututla bişey gönderdem onu bulmuyor ve telefon ingilizce bazı yerleri ban yardımcı olursanız sevincem
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...