ÇİN MALI ÇİFT HAT İPHONE 350 Ytl

    Konu Sahibi
ÇİN MALI ÇİFT HAT İPHONE 350 Ytl
satılmıştır..... teşekkürler.....
 
i love china süper ya şu fiyata birsürü özellik
 

Thales

Üye
Bir gün çin'e yolum düşerse hepsini öpecem
 
lan çekik gözlüler az görüyolar ama kafaları zehir gibi bi çili akrabam olsa keşke
 
foğrafını koyunda bir görelim
 
arkadaşlar onun karızması yeter
 

mydey

Üye
buyrun fotosu

--------------- Ekleme ---------------

nasıl ama bizzatg bende var çin malı garantili süper özellikleri vdedikleri gibide çabuk bozulmuyo onlar çin malı almasınlar die bahaneleri o bendeki iphone balkondan aşaa düştü ekran giddi sadece 80 tl para ödedim dier parçalarıda saaalam accayip ses kalitesi ve çok yüksek ses seviyeside öyle , yani kısacası TAVSİYE EDERİM BEN TELEFONCUYUM
 
arakdaşlar bendede var tek sorunum eim kapa oldu için msj yazamıyorum resimdekinin aynısı ama siyah düşünen olursa tr.evren@hotmail.com bana laşsın daha yeni aldım ama bana msj için tel lazım düşün olursa fiyatı 230 ytl
 
beyler bu telefonun aynısı kuzenimde var 210 liraya aldı
 

medusam

Üye
yaa bende aldım bu tlfdan ama javayı nasıl yukliycem içinde bi ton oyun var ama java yuklu olmadığından acmıyo bilgisi olan varmıdır??
 
yha bana çok lazım istiorum bu telden ama telefon elime glemeden parasını yollayamam çünkü fazla güvenemiyorum ama satan varsa bana ulaşsın kesin likle almayı düşünüyorum ama ilk bilgi alıcam okko_67@hotmail.com bana ulaşın ucuz olsun güsel olsun kullanışlı olsun 210 demiş arkadaş bana 250 bile olur ama qüzel olsuno kadar he baqam baaa tel satan çıksın zuhahah xD xD
 
Arkadaşlar bende O2 Xda lli pocket Pc telefon var.iphone hoşuma gidiyor aranızda iphone çinmalı satmak isteyen yada bu telefonla degiştirmek isteyen olursa bana ulaşsın.telefonun deri kılıfı şarjı her şeyi mecvuttur.tek bir sorunu çizigi yoktur.maiil adresim kemktlmogrt@hotmail.com
 

bonues

Üye
abiler isteyene iphone yi 160 tl ye veririm elimde bir sürü var üstelik ıp adresini bulup telefonu konuşmaya kapatamıyolar %100 garanti verebilirim
 
bu çin malı iphone kullanan biri varmı varsa gercekten yorumlarını yapsın anlatsın telefonu acil olursa sevnirim...
 

ibesya

Üye
Slm Arkadaşlar Elimde Var Çin Malı İpone ve 1 Yıl Garanti Veriyorum Ses Kalitesi Harika Görünüş Birebir Aynı Kendimde Kullanıyorum İlgilenen Arkadaşlar Olursa naz.reklam@hotmail.com adresinden bilgi alabilirler veya 0531 512 67 81 numarasını arayabilirsiniz
 

velox17

Üye
bu telefonlar ıtunesumu kullanıo yazılım olarak arkadaslar
 
Ben aldım 2 hafta oldu almak isteyen varsa satıyorum tlefon süper bişey tv radyo ve javası bile var ;D jarz 1 hafta dayanıyor okadar oynamama ragmen almak isteyen ardaşlar ulaşsın son 1 haftaaa alican_Savar_27@hotmail.de
 
ya javayı telefonun kendi bellek kartna gir.orda java dye bi dosya var ordan istedigin oyunu yukleyebiliyosun
 
merhabalar bende çin malı iphone var çine giden birinden aldırttım ama ilk zmanlar aldırtım 1,5 yıl oldu ime olayını hallettirdim. fakat nerdende girdim diyorum hala ayrlarına. ışık ayarlarını oynarken kıstım ve kaydettim . etmez olaydım ekran karnlk kaldı. ne yapsam olmadı icini actıp minik pili buldum soktum bekletteim yok banamısın demedi. acılıyr tam ekran kararıyr oyle kalyr. pin kodu sormayan kart taktıgımda acılıyr telefon. aramada geliyor ama karanlık ekran. buna bir çare varmı aynı model bulup yan yana dokunamtık dokun adokuna ayarlara girip bulmakmı tek care. ki aynı modelden kimde vardır. çift hattlı iphone V188 yazıyor kitapcık ta. tel iki pilli. beyaz kulaklık var tek düğmesinin altında şarz yeri var ve aynı yerden kulakk takılıyor. tv yok .

--------------- Ekleme ---------------

cakma iphone cin malı cift hattlı telin ışık ayarlarını kısıp kayıt ettım. nerdende ettim. simdi acamyrm karanlık birturlu yapamdım birebir aynısnı bulup denemek lazım ama onuda bulamadım. yardımcı olacak arkdaslar varmı ezbere arama tusalrana kadar gelıyrm aslnda ama ordan kodlarla sıfırlama gibi bi sansım varmı baktım kodlar buldum ama uyarmı bilmiyorum tel modeli V188Bluetooth