ÇiN IpHone 4 SeS SorunU

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ÇiN IpHone 4 SeS SorunU
öncelikle selamun aleykum bir konuda bilgi almak istiyorum yardım edenlerden şimdiden teşekkür ediyorum
Bende bundan 1 hafta öncesine kadar ıphone vardı (çin) gayet memmundum geçen hafta ıphone 4 aldım sıfır oda çin ama bunun sesi çok berbat ve çok dşük çok cızırtılı hem düşük ekolayzer ayarını yapıyorum sesi biraz yükseliyor ve dahada berbat bi ses çıkıyor yardım edin lütfen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...