cımbızla kaş ortası alınca...

Sponsorlu Bağlantılar



karayel90

karayel90

Üye
Hocam ikilemde kaldıysan al bi tüy dökücü krem az.miktarda uygulayacağın bölgeye sür hem daha hızlı çıkmasınıda önlüyor
 
karayel90

karayel90

Üye
Benimde anne alman :D kardeşim duisburgda okuyo ben ondan büyüğüm ama daha 1 sefer gördüm almanyayı
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
Hocam ikilemde kaldıysan al bi tüy dökücü krem az.miktarda uygulayacağın bölgeye sür hem daha hızlı çıkmasınıda önlüyor

anamda var ondan kullanırımda bana taraftar lazım :D
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
tamamda ben okullar baslamadanda boyle dolasamam yenı okula gitcem normalde baya yakısıklıyımdır. ama ışi bilmiyorum :D kendime yeni düzen vermeye basladım baska dusunceleri olan?

Lise 2 ye gectim

Hergün evden bakımlı bir şekilde çık
 

sasasahamza

Üye
    Konu Sahibi
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
epilasyon yaptır.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
En son ara karne tatilinde gittim ara sıra gidip geliriz biz.Bu durumda ben daha uzun kalmış oluyom

- - - Eklendi - - -



:kop2:
olum konuşturmayın beni yılda bir mümkünsede avusturalya ve yeni zelandaya gidiom dayımı ve ablamı görmek için
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
aldır bısey olmaz cıktıkça alırsın
 
Epple

Epple

Üye
Sana deyim de alcaksan da abartmadan al. Sonra cok bariz belli oluyo herkes soruyo ne yaptin sen diye. Bi kere okulda bi cocuk almis geldi ertesi gun inan cok kotuydu ordan hatirliyorum :D Rahat birak kaslarini hem ne demisler "Gül dalinda güzeldir" :D
 


Üst Alt