Çıldırtan Windows 7 Hatası ve Çözümü!

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Çıldırtan Windows 7 Hatası ve Çözümü!
Windows 7'nin torrent ağlarına düşen son sürümü build 7057'de yaşanan Desktop.ini sorunu ve en kısa yoldan çözümü burada.

Geçtiğimiz günlerde torrente düşen Windows 7 build 7057'yi kurduktan sonra, her Windows açılışında desktop.ini dosyasının içeriğinin görüntülenmesine neden olan bir hatayla karşılaşıyorsanız, işte çözümü:

:: Çalıştır penceresini Win+R kombinasyonuyla açın.
:: shell:startup yazıp Enter tuşuna basın.
:: Explorer ayarlarınızı, korumalı işletim sistemi dosyalarını görüntüleyecek hale getirin. Alt - T - O tuşlarına sırasıyla basarak bu ekrana gelebilirsiniz.
:: View tab'a tıklayıp, hide protected operating system files seçeneğinin önündeki işareti kaldırın.
:: Dekstop.ini dosyasını klasörden silin.
:: Aynı dosyayı C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup konumundaki klasörden de silmeniz gerekiyor.
:: Çıkış yapıp tekrar girin veya bilgisayarınızı yeniden başlatın.
:: 3. ve 4. adımı tekrarlayarak hide protected operating system files seçeneğini tekrar işaretleyin. Bu sayede gelecekte kazara önemli bir sistem dosyasını silmeniz önlenir.
:: Afiyet olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan


Ozan

Ozan

Admin
Windows 7 nin son sürümü olan ( Rc diye tabir ediliyor artık ) build 7057 yi geçen hafta kurdum ve kullanıyorum şahane. Bu belirttiğin sorun vardı gerçi rahatsız etmiyor ancak tesadüfen konunu gördüm hemen düzeltiyorum bilgi için teşekkürler Doğuşcum :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben teşekkür ederim.
 
__Midas__

__Midas__

Üye
en son 7077 indirdim kurmadım ertesi gün 7107 torrentini gördüm, kurmak istiyorum ama hatalarla karşılaşmakta istemiyorum, harddisk işletim sistemleriyle doldu taştı resmen
 

1234567899

Üye
bendede şu hata çıkıyor:@:vur


bunu dvd yeçektikten sonra dvdyi bilgisayara takıyorum bu hatayı veriyor ve deamon toolsta iso dosyasını açtıktan sonrada veriyor:agla:agla:bilmem::bilmem::vur nedenini anlamıyorum:allalla:

yardım edin lütfeeeen :agla:agla:(:@:megafon:

--------------- Ekleme ---------------

verdiğim hatayı tercüme edermisini anlamını yazarmısınız

--------------- Ekleme ---------------

Windows 7'nin torrent ağlarına düşen son sürümü build 7057'de yaşanan Desktop.ini sorunu ve en kısa yoldan çözümü burada.

Geçtiğimiz günlerde torrente düşen Windows 7 build 7057'yi kurduktan sonra, her Windows açılışında desktop.ini dosyasının içeriğinin görüntülenmesine neden olan bir hatayla karşılaşıyorsanız, işte çözümü:

:: Çalıştır penceresini Win+R kombinasyonuyla açın.
:: shell:startup yazıp Enter tuşuna basın.
:: Explorer ayarlarınızı, korumalı işletim sistemi dosyalarını görüntüleyecek hale getirin. Alt - T - O tuşlarına sırasıyla basarak bu ekrana gelebilirsiniz.
:: View tab'a tıklayıp, hide protected operating system files seçeneğinin önündeki işareti kaldırın.
:: Dekstop.ini dosyasını klasörden silin.
:: Aynı dosyayı C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup konumundaki klasörden de silmeniz gerekiyor.
:: Çıkış yapıp tekrar girin veya bilgisayarınızı yeniden başlatın.
:: 3. ve 4. adımı tekrarlayarak hide protected operating system files seçeneğini tekrar işaretleyin. Bu sayede gelecekte kazara önemli bir sistem dosyasını silmeniz önlenir.
:: Afiyet olsun.


:megafon::megafon:kardeşim doğru diosunda nie afiyet olsun diyon ???:allalla::allalla::hmmm:P:
 

seksibacak

Üye
Arkadaşlar Benim Sorunum Daha Başka Benim Akrabaya Bir Tane Casper Nirvana Laptop Aldin Yaninda Verilen Win 7 C d Si İle Yükledim Yalniz Yükledikten Sonra Bilgisayarı Açtığımızda 5 Dakika Geçtikten Sonra Titreme Başlıyor Mouse Ta Kaymalar Gerçekleşiyor İlkten Mouse Tandir Diye Düşündüm Ama Çıkardıktan Sonra Sorunum Devam Etti Acaba Ekran Karti Driverinimi Eksik Yükledim Ki Olamaz Win 7 Zaren Driverları Otomatik Yüklüyor Bende Bilgisayarla İçli Dışlıyım Küçüklüğümden Beri Ama Böle Bir Hatayla İlk Defa Karşı Karşıyayım Lütfen Yardıum Edin Bana ÇoK Memnun Olurum Arkadaşlar....
 

Burak

Üye
Xp kullanıyorum ama yinede tesekkür ederim
 

sessiz gidi$

Üye
arkadaşlar işletim sistemim win 7 ultimate sorunum şu işaretlediğim yazıyı istediğim yere sürüklemeye çalışınca engelleme ikonu çıkıyor yani yazı sürüklenmiyor ( örn: msn e istediğim nicki taşıyamıyorum ) bunun nedenini bileniniz varsa lütfen cevaplasın şimdiden tşk ediyorum saygılarımla.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
alllahtan öyle bi sorunum yok :D windows vista home premium 64 bit forever :ehe
 

007wanted

Üye
arkadaşlar lütfen yardım edin windows 7 kullanıyorum ekran çözünürlüğü artıyor simgeler falan büyüyor küçültemiyorum.1024*768 de ama cok büyük önceden de 1024*768 deydi ama normaldi şimdi buyudu lütfel acil yardım edin...:bilmm
 

tramisuka

Üye
Merhaba . benim bilgisayarım win7 ultimate.Ben Knight Online PVP girerken yönetici izni vermiş olmama ramen"Windows belirtilen aygıta, yola veya dosyaya erişemedi. Öğeye erişmek için gereken izinleriniz olmayabilir" şeklinde bi hata alıyorum yardımcı olursan sevinirim .
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Başlat menüsündeki arama kutusuna cmd yazın.Üzerine sağ tıklayıp Yönetici olarak çalıştır deyin.Çıkan komut satırına aşağıdaki ifadeyi yazıp komut istemciyi kapatın.

net user administrator /active:yes
 

bazarda

Üye
yalahuz

yalahuz

Üye
arkadaşlar pcme win 7 kurulu ilk format esmasınta sorun olmuyo sonra zaman gectikten sonra pc acıldıgında tanınmayan ag oluyor bu sorun bir daha gelmemesi için ne yapabilirim..cevap verirseniz sevinirim..:heyo:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
en büyük sorun vista win7 de şu yönetici izni konusu zaten banada çok oldu ve çözememiştim
 
KaTLeDeN67

KaTLeDeN67

Üye
saol
 

bthbth

Üye
Merhaba benim pcimde şöle bir problem var bilgisayar açılırken XELDZ hatası veriyor çözüm önerebilirmisiniz... siyah ekranda aynen şöle yazıyor

No xeldz BIOS: Drive=0x0, H=1, S=18 Cannot find xeldz in all drives. Press Ctrl+Alt+Del to restart windows
lütfen bi yardım edin..
 
-efşan

-efşan

Üye
teşekkürler
 

clevercan

Üye
windows 7 için açılırken f9 tuşuna bas
gelen pencerede muhakkak windows7 ve windows7 loader seçenekleri vardır
windows 7 olanı seç
f8 tuşuna bas
en son iyi yapılandırmayı seç
aç bilgisayarı
açıldıktan sonra temiz bir loader programı bul ve onunla tekrar aktive et sorun düzelir.
geçmiş olsun
 

clevercan

Üye
[h=2]Cannot find xeldz in all drives. Press Ctrl+Alt+Del to restart.[/h]
windows 7 için açılırken f9 tuşuna bas
gelen pencerede muhakkak windows7 ve windows7 loader seçenekleri vardır
windows 7 olanı seç
f8 tuşuna bas
en son iyi yapılandırmayı seç
aç bilgisayarı
açıldıktan sonra temiz bir loader programı bul ve onunla tekrar aktive et sorun düzelir.
geçmiş olsun​
 


Üst Alt