Arkadaşlar yapılan emeğe saygım sonsuz kesinlikle. Benim yapılan işe karşı bir söylemim yok. Aksine sizin gibi arkadaşları destekliyorum. Ben yaptığınız işin ne tür bir şey olduğunu biliyorum. Bilmeyen arkadaşlarla dalga geçilmiş bu bariz. Ben yorumların hepsini okudum. Ona binayen tepkimi dile getirdim. Hepinize teşekkürler. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.