[Cihani Sultan] Grend Theft Auto Vice City HD

Sponsorlu Bağlantılar

Mkardes1903

Üye
Yorumları okudum da millet mi çok siz mi çok akıllısınız yoksa bu forumda yönetici mi yok çözemedim. İnsanların zamanını çalmaktan utanmıyor musunuz ? İnsanlar bilgisiz sizde suistimal edin hemen kendi eğlencenize çevirin. Hadi adam kurmaya çalışır kurulmuyor diyor. Siz hala insanlara şöyle yap böyle yap. Dalgaya alır şekilde konuşmalar. Siz kimsiniz Allah aşkına ? Ayıp yaptığınız.
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim millet bilgisiz değil,suistimal de etmiyorum.Eğer önceden de baktıysanız,gta vc-where s my water benim birşeyler yapmaya çalıştığım ilk çalışmalar.Where s my watera devam ettim,flash lite ın izin verdiği ölçüde.gta vce nasip olmadı,bilgisayarım bozuldu.ha sen wmw için onca uğraşıma da ”milletle kafa yapıyor” dersen de sana diyecek bir şeyim yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
smh60

smh60

Üye
Kardeşim millet bilgisiz değil,suistimal de etmiyorum.Eğer önceden de baktıysanız,gta vc-where s my water benim birşeyler yapmaya çalıştığım ilk çalışmalar.Where s my watera devam ettim,flash lite ın izin verdiği ölçüde.gta vce nasip olmadı,bilgisayarım bozuldu.ha sen wmw için onca uğraşıma da ”milletle kafa yapıyor” dersen de sana diyecek bir şeyim yok.

:good:
 
M@cros

M@cros

Üye
Yorumları okudum da millet mi çok siz mi çok akıllısınız yoksa bu forumda yönetici mi yok çözemedim. İnsanların zamanını çalmaktan utanmıyor musunuz ? İnsanlar bilgisiz sizde suistimal edin hemen kendi eğlencenize çevirin. Hadi adam kurmaya çalışır kurulmuyor diyor. Siz hala insanlara şöyle yap böyle yap. Dalgaya alır şekilde konuşmalar. Siz kimsiniz Allah aşkına ? Ayıp yaptığınız.
Bu ve bundan önce yaptıgı çalısmalarda milleti kandırmak amacı yoktu.Elinden geldiği kadar birseyler yapıyor.Ve anlamayan arkadaslara dalga geçmeden yardım ediyor.Zaten sen 1 mb dosyanın icinde gercek oyunu bekliyorsan hele de Symbian 3 icin dalga gecen sensin bence.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
çekip attığın dersleri anlayıp da dragout komutunu ne kadar aradığımı ben bilirim...zaten uğraşıyordum wmwdan ümidimi kesince(kasıntı yapıyordu) underground 2ye geçmiştim.bilgisayarım bozuldu,aklımdaki tüm projeler tabiri caizse sakat kaldı.ama devam ettim,nasıl yapılacağını videoda anlattım,ilgilenen olmadı(anlattım çünkü bilgisayarda sorun olduğu belliydi,saat öğlen 1de açıyordum gece 4 felan gösteriyordu).biraz zaman geçince grup açtım,ilgi gördü ama diğerindeki gibi çalışma yapan tekkişi çıktı.belki izin koparırım diye gta vc için yeni giriş arayüzü bile yaptım ama izin çıkmadı abimden...
 

ragold92

Üye
nasıl yapılıyor kardeş bi sölesen
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Kayahan14

Kayahan14

Üye
çekip attığın dersleri anlayıp da dragout komutunu ne kadar aradığımı ben bilirim...zaten uğraşıyordum wmwdan ümidimi kesince(kasıntı yapıyordu) underground 2ye geçmiştim.bilgisayarım bozuldu,aklımdaki tüm projeler tabiri caizse sakat kaldı.ama devam ettim,nasıl yapılacağını videoda anlattım,ilgilenen olmadı(anlattım çünkü bilgisayarda sorun olduğu belliydi,saat öğlen 1de açıyordum gece 4 felan gösteriyordu).biraz zaman geçince grup açtım,ilgi gördü ama diğerindeki gibi çalışma yapan tekkişi çıktı.belki izin koparırım diye gta vc için yeni giriş arayüzü bile yaptım ama izin çıkmadı abimden...

o kişi kim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
Burarda bi emek söz konusu bunu kimse inkar edemez sen kafaya takma dostum ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Heroata

Heroata

Üye
Yanlz adi cok cix ha .d grend .p ben de normali sanmstm data fln :kop2: mrk ettim video cekebilcek var mi???
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Bir sen bir de ramazanbaran:)

- - - Eklendi - - -


-İndirilen rar dosyasını arşivden çıkarıyoruz.
-E://'de bir klasöre atıyoruz tüm dosyaları.
-Start_Demo.swf'ye tıklayıp iznini veriyoruz.
Ancak olmazsa kafanıza takmayın,pek kayda değer bir şey değil.
ramazanbaran ilgili evet yaptığı bi şey varmı hiç peki
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
o ilk açtığım konuda wheres my perry yapmıştı
açtığım grubum meyvesi sensin :D
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Şu most wanted 1gb olmayaydı iyiydi kafaya takmıştım yapacaktım planlar bozuldu
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
nadir ağa bir girsin,pir girer :D
 
sgp_oguzhan

sgp_oguzhan

Üye
:tşk:
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
oluşturalım mafyamız da olsun ama :D
 


Üst Alt