Cezbedici arkadaşimiz da moderatör oldu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Belliydi zaten hayırlı olsun :)
:tebessüm: :tşk:

Sağolasın haydar bey :)

Tebrik ederim abi,sonunda seni de seçtiler hı :) nice görevlere :)
Eleğin delikleri biraz küçüktü ama sonunda geçtim :ehe
İnşallah :sarıl:

hayırlı olsun müdür bi' çayını içeriz artık
Çay ne demek çaydanlık senin olsun doc :D

en sonunda oldun he hayirli olsun. :D
Buluşma konusunda fevziye test yazın diyordun bende mod olursam görürsün sen demiştim şimdi intikam vakti banlıyımmı seni :eller:
:züü: benide mod yapın :züü:

:ehe :ehe :eller:

Seni DJ yapıcaz ikinoktaellerikinokta :ehe

hayırlı olsun abi, Allah utandırmasın
İnşallah gözüm :tşk:

Vay sofim :) Teşekkür ettim =)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS, otostopçu ve OttomaN TigeR


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Halit'in gözyaşlarımı halia veya halid desen tamam klavyede yanlış yazmış derim Halit kim Fevzi şimdi böylemi olduk :zzz: mod oldun çok değiştin Fevzi artık tanımıyorsun bizi :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Halit'in gözyaşlarımı halia veya halid desen tamam klavyede yanlış yazmış derim Halit kim Fevzi şimdi böylemi olduk :zzz: mod oldun çok değiştin Fevzi artık tanımıyorsun bizi :ehe
abbboooo ne yazmışım ya la ben :D
Hacı valla dalgınlığıma gelmiş :d:
Haltie beni andı :kop: Burdan selamlar:kop2:
 
PriZm

PriZm

Üye
Tebrikler
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Tebrikler :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
maxirabit

maxirabit

Üye
Tebrikler
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
sağol tavşan (;
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt