ceset masasının dekor oluşu........

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
:d:
 


LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
:kop::kop:
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
gündüz rahat rahat yazın korkmuyorum.:ehe
 
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
böööö :D gece oldu ama :D
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
adamlar ölülerini bile değerlendiriyorlar ne kadar üretken insanlar bunlar ya.olaya bakarmısın cesetden masa dekoru.:D
 
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
Yaa ne demezsin maşallahları var :ehe Adamlar her yaşta herşeyi üretiyor,biri 29 yaşında nine oluyor biri cesetten masa yapıyor biri kendini gömüp öldürüyor.Bunlar ne böyle ya :kop:
 
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
Yaa ne demezsin maşallahları var :ehe Adamlar her yaşta herşeyi üretiyor,biri 29 yaşında nine oluyor biri cesetten masa yapıyor biri kendini gömüp öldürüyor.Bunlar ne böyle ya :kop:

evet yaa koptum abi ya :D
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
yapar bunlar.Avrupalı adamlar:aha:
 
-efşan

-efşan

Üye
abi yengemle aran nasıl diye sorardım herhalde
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
düşünsene yemek yiyosun masa cesetten.hafiften de bir koku offf:ehe
 

pelın_

delımısn ya ne korkusu benım oraya gırmem bıle bı mucıze olur ama zaten gırmm sokagından bıle gecmem one ben korkerım ya
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
delirdim ben galiba:ehe
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
adam manyak

----------Eklendi @ 13:09:06 ---------- Yazıldı @ 13:07:51 ----------

ya o ceset hiç kokmamışmı
 
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
evet ya bideo var nasıl kokmaz mı o ceset
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap

pelın_

ben evın onnden gecmem be nedıyon sen
 
buketcik

buketcik

Üye
    Konu Sahibi
:ehebişey olmaz alışırsınız
 

pelın_

yok cnm :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

TuRkiShCowboy
Cevap
27
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez


Üst Alt