Cesaret edemiyorum.

    Konu Sahibi

Bende öğreneceğim İnşAllah
 


gerçekten benim içinde basit geliyodu. Hemen pat diye veriyim nolcakki bişi kaybetmem diyom ama kilitleniyo insan bişi yapamıyo
İçinde kaybetme korkusu olmasın hiçbir zaman insan kendisinin olan birşeyi kaybetmekten korkar o kız zaten senin değil senin olmayan bir şeyi de kaybedemezsin yani kardeşim
 
    Konu Sahibi

İçinde kaybetme korkusu olmasın hiçbir zaman insan kendisinin olan birşeyi kaybetmekten korkar o kız zaten senin değil senin olmayan bir şeyi de kaybedemezsin yani kardeşim

yok zaten kaybetme korkusu da işte o an iş değişiyo servise bi bindim arka pencere kenarına oturmuş bende diger pencere kenarına oturdum aklıma geldi sorsam nı sormasam mı diye bi 10 dakka düşündüm daha ortada bişi yok benim kalbim çok sert atmaya başladı. Sorduğum zamanı gözümde canlandırdım fazla heyecan yaptım halbuki daha hiç iletişim yok aramızda nasıl sorduğumu bilmiyorum ama bi şekilde sordum saatiniz var mı diye sadece var dedi kaç diye sormasam sölemicek vay be sonunda söyledim dedim sonra adını soriyim dedim sor sorma sor sorma derken gene ikililemde kaldım bu sefer şoför bindi daha kalabalık olmadan adını sordum söyledi. Ardından soyadını soracaktım soramadım kalabalık oldu şu telefon numarası şeyi aklıma geldi o da olmadı
 
Sen bi daha ki sefere kimsenin olmadığı bi yerde denk gelmen lazım en azından kimse olmazsa daha rahat olursun hiç olmazsa ilk adımı atmışsın bu da güzel bişey
 

Joker.

Üye
Reis çılgınlıklarına hasret kaldıkk
 
    Konu Sahibi
ben ne çılgınlık yapmışım bea