CepVakit 2012 v6.0 Yapı 11.01.2012 yayında

Sponsorlu Bağlantılar

teknoxX

teknoxX

Üye

arkadaşlar dosyada ufak bi değişiklik yaptım yüklendi burdan yükleyin inşallah

----------Eklendi @ 13:16:18 ---------- Yazıldı @ 13:09:56 ----------


buda basit versiyon için olanı bu adresten yükleyin inşallah

2012 cepvakit te serfitika hatası alanlar için
 
  • Beğen
Tepkiler: maxilife


lionlion

Üye
Allah razı olsun üstad saygılar
 

crime18

Üye

arkadaşlar dosyada ufak bi değişiklik yaptım yüklendi burdan yükleyin inşallah

----------Eklendi @ 13:16:18 ---------- Yazıldı @ 13:09:56 ----------


buda basit versiyon için olanı bu adresten yükleyin inşallah

2012 cepvakit te serfitika hatası alanlar için


çalışıyor!!!
önceden aldığım ''gerekli öznitelikler eksik''hatası artık yok 6210'da çalışıyor.
teşekkürler
 
HaqperesT

HaqperesT

Üye
linkleri ilk mesaja aktarın ki millet fazladan uğraşmasın
 
aga17

aga17

Üye
teşekküler
 
frk uzn

frk uzn

Üye
dostum n79 geçersiz jar dosyası werdi
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
bende tel hackli olmasına rağmen sertifika hatası veriyordu ama uğraştım oldu. Telefondan hack işlemini kaldırdım ve sitedeki 3 dk hack yöntemini uyguladım ve hani waptan bağlanın demiştimya ben internetten bağlanmayı denedim ve yükleme başarılı oldu. Yükleyemeyenlere duyrulur
 

maksimen

Üye
bu linkten indiremedim lütfen yadımcı ol
 

maksimen

Üye

arkadaşlar dosyada ufak bi değişiklik yaptım yüklendi burdan yükleyin inşallah

----------Eklendi @ 13:16:18 ---------- Yazıldı @ 13:09:56 ----------


buda basit versiyon için olanı bu adresten yükleyin inşallah

2012 cepvakit te serfitika hatası alanlar için

bu linkten indiremedim lütfen yardımcı olurmusunbaşka bir link varmı veya email adresime atabilirmisin
 

maksimen

Üye
teknoxX allahrazıolsun şuan cep vakit çalışıyor ama bu sürümde vakitler arasında kaç dakika kaldığını göstermiyor mesala imsağa 4saat 20 dakika kaldı diyordu şimdi o yok senden ricam onuda ayarlayabilrmisin ben imamım dakikayı göstermesi çok işime yarıyordu
 
teknoxX

teknoxX

Üye
teknoxX allahrazıolsun şuan cep vakit çalışıyor ama bu sürümde vakitler arasında kaç dakika kaldığını göstermiyor mesala imsağa 4saat 20 dakika kaldı diyordu şimdi o yok senden ricam onuda ayarlayabilrmisin ben imamım dakikayı göstermesi çok işime yarıyordu

teşekkür ederim arkadaşım programı ben yapmadım ama yapan arkadaşa şu adresden ulaşıp söyleye bilirsin [email protected]
sana artarnatif olarak cepmuvakkit ti öneririm bende onu kullanıyorum namaz vakitlerini hesaplama kısmından temkinleri birkereye mahsus azaltıp çoğaltarak dinayete göre ayarlayıp programı süresiz kullanabilirsin
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
programı yazan arkadaşa bazı eksikler ve hatalarla ilgili mail attım bakalım ne olacak. Eğer sizlerde mail atarsanız bu konuyu değerlendireceğini ümit ediyorum. Bir elin nesi var iki elin sesi var.
 

maksimen

Üye
arkadaşlar bende cihad beye email attım inşaallah bu sorunları düzeltir sizlerde attınn
 

maksimen

Üye
teknoxX kardeş bugün cep vakitin sayfasına baktım dakika gösterme hatasını düzeltecekmiş cihad bey en kısa zamanda güncelleme yapılacak diyor o güncellemeyi yapınca yine sen bu sayfadan proğramı sertifika sorunsuz verebilirmisin ben de IDM var onun için diğer linkten verebilirsen çok memnun olurum şimdiden ALLAHRAZIOLSUN KARDEŞ
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
Problemlerle ilgili cepvakit sitesinde şöyle bir açılama yapılmış.
!!! CepVakit 2012 verileri Diyanet İşleri Başkanlığı 'ndan temin edilmiş
olup, diyanet.gov.tr 'deki vakitler ile
arasında 1dk 'lık farklar görülmüştür.
Problem hakkında Diyanet İşleri
Başkanlığı 'ndan cevap
beklenmektedir !!! - Renk körü olan kardeşlerimiz için kalan sürenin opsiyonel görüntülenmesi için bir güncellemeyi
kısa bir süre içinde yapacağız. - Nokia Yükleme Problemleri: Sertifika Hatası alıyorsanız Sertifika
Kontrolünü kapatarak tekrar deneyin.
Sertifika Kontrolünü açıp tarihi bir
önceki yıla ayarlayıp tekrar deneyin.
Son çözüm ise hafıza kartınızı
çıkartarak yedeklerinizi alıp *#7370# ile telefonu formatlayın (varsayılan
telefon kodu 12345).
Bu açıklamalara göre biraz daha sabretmemiz gerekecek arkadaşlar. Bekleyelim ve görelim.
 

maksimen

Üye
teknoxX kardeş AllAH RAZIOLSUN TAVSİYEN İÇİN CEP MUVAKKİTİ KULLANIYORUM YİNEDE CEP VAKİTTEKİ SORUNLAR DÜZELTİLİNCE SEN BİZE YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM
 

xErKaNx

Üye
    Konu Sahibi
dostum cep muvakkit temkinli vakitleri kullanır diyanetin namaz vakitleriyle aynı değil temkin vakitlerini ayarlasan bile diyanetin vakitlerini tutmayabiliyor. enazından geçensene öyleydi.
 

yasin6754

Üye
cok teşekkür ederim
 


Üst Alt