Cepte MSN'de büyük kampanya!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
pitbull112233

pitbull112233

Üye
    Konu Sahibi
Cepte MSN'de büyük kampanya!
MSN kullanıyor musun?
Listendeki arkadaşlarınla bilgisayar başında olmasan da MSN’den mesajlaşmak ister misin?

Cevabın EVET ise sana harika bir haberimiz var.
Turkcell Windows Live Messenger servisine şimdi abone ol, ilk 3 ay boyunca indirimli fiyatları yakala!
Fiyatlar neler mi?
Faturalı hatlar için AYLIK 3 TL
Faturasız hatlar için HAFTALIK 75 kuruş

Abone olmak için hemen MSN yazıp 7777'ye ÜCRETSİZ gönder!

Abonelik onayı ardından, cep telefonunuza gelecek mesajlardaki yönlendirmeleri takip et, MSN cebinden dilediğince kullanmaya başla.

 
  • Beğen
Tepkiler: köprülü ve yeniçeri_53


eQooo

eQooo

Üye
eyvallah saoalsın...
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Güzelmiş
 
ilo53

ilo53

Üye
gusel kampanya ama facebook konusma penceresını yapsalar daha ıyı olur.
 
darülmendep

darülmendep

Üye
Facebooktan sonra ilgi çekmez
 

OğuzcanAbi

Üye
teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt