myth_hero
Üye
Cepte Msn De Sorun Var Galiba...
benim 6630 um var ben buna ceptemsn programını yükledim ve adresimde büyük harf var adres yazarken büyük harfe geçmiyor programdamı hata var yoksa benim telefonumda ayar mı yapılması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.Adresim [email protected] gördüğünüz Gibi "Y,R,M" harfleri büyük.
Saygılarımla.
Saygılarımla.

