Cepte Msn De Sorun Var Galiba...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

myth_hero

Üye
    Konu Sahibi
Cepte Msn De Sorun Var Galiba...
benim 6630 um var ben buna ceptemsn programını yükledim ve adresimde büyük harf var adres yazarken büyük harfe geçmiyor programdamı hata var yoksa benim telefonumda ayar mı yapılması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.Adresim [email protected] gördüğünüz Gibi "Y,R,M" harfleri büyük.
Saygılarımla.
 


toprakumit

toprakumit

Üye
benim 6630 um var ben buna ceptemsn programını yükledim ve adresimde büyük harf var adres yazarken büyük harfe geçmiyor programdamı hata var yoksa benim telefonumda ayar mı yapılması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.Adresim [email protected] gördüğünüz Gibi "Y,R,M" harfleri büyük.
Saygılarımla.

Hero kardeşim büyük harf küçük harf sorun olmaz girer. Sadece i lerde büyük olmasın.... Fakat sen cepte msni ne yapacaksın!!! Sana tavsiyem IM msn yükle 6630 'u en ii şekilde o kaldırıyor...:pro:

__________________________________________
 

myth_hero

Üye
    Konu Sahibi
bana link verir misin indirebileceğim
bide ücretlendirme ne oluyor onda
 
toprakumit

toprakumit

Üye
bana link verir misin indirebileceğim
bide ücretlendirme ne oluyor onda

Dostum sen iste yeterki şu anda bende S60V2 tel yok... Bak çalışıyorsa Teşekkürlerini sunarsın, Yok çalışmıyorsa sana diğer versiyonlarınıda atarım... Bu arada ücretlendirme heralde 15 dk yada 20 dk ya 1 kontör... Kendine ii bak.... :pro:
___________________



___________________ SEVGİLER..!!!

 

snovızma

Üye
eror verio link yenilermsn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt