cepnet mı yeni nesil mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
cepnet mı yeni nesil mı?
Arkadaslar yeni nesil 500 kullanıyorum ama bu hat kesilmeleri beni deli ediyor.Vodafone çekiyor sizce Vodafone gecmek mantıklı mı?
 
vodafone evet en mükemmeli sinir yok stres yok ayni zaman da sms net paketi al toplam 4 bin bedava dakika geliyo görüntülü konuşuyorum üstelik isim çıkıyor kapatmiyorum isim bitene kadar bekle diyorum manita ile bol bol 3g tadını çıkarıyoruz yeterli mi ama bu yeni cep net olayında bu dakika yok galiba ben öyle duydum ben eski cepnetcıym her ay 4 bin dakika konuşmaktan bıktım
 
    Konu Sahibi
Numara taşırken Micro sim verir mı acaba Vodafone verirse hemen gececeğim
 
numaranı taşıdığında turkcell hat kapanıyo sana yeni sim veriyorlar hatta hatta kol saati bile veriyorlar tabi kampanya bitmedi ise kardeşim vodafone ye geçti kol saati aldı öyle dandik saat de değil tabi görünüş icabı ile sağlamlığını bilemem ama kardeşim hala kullanıyo
 

Mert045

Üye
micro sim kendin kestirirsin.
 
micro sim nasıl oluyor yav

---------- Eklendi @ 07:05:14 ---------- Yazıldı @ 07:04:35 ----------

google amcama sorayım

---------- Eklendi @ 07:10:30 ---------- Yazıldı @ 07:05:14 ----------

micro olarak küçük kart olarak algıladım da sim kelimesi de yanına gelince kafa karıştı ama öğrendim güzel bir sistem de buna ne gerek var ve onu nereye takılıyo hafıza kart yeri mi yoksa
 

Mert045

Üye
Yok iphone gibi telefonların sim girişi micro
 
    Konu Sahibi
iPhone hocam bizim sim Micro sim
 
iphone 4 ve ıpad yazıyor yanlız açıklama da eski telefonlarda diyo

---------- Eklendi @ 07:23:33 ---------- Yazıldı @ 07:21:38 ----------

maxicepe 3310 dan giriyorum
 
    Konu Sahibi
iPhone ve iPad sim kartı farklı
 
    Konu Sahibi
İnşallah Vodafone verir tasıma yapınca.
 
Hiçbir operatörün micro sim vereceğini sanmıyorum çünkü kartlar standart olarak üretiliyor ve çoğunluğa uyulur. artık kişi kendi imkanları ile keser
 

phasan

Üye
Hiçbir operatörün micro sim vereceğini sanmıyorum çünkü kartlar standart olarak üretiliyor ve çoğunluğa uyulur. artık kişi kendi imkanları ile keser

arkadaşlar kesmeye gerek yok vodafonda var micro sim
 

phasan

Üye
vodafone kesmiyor vodafonda micro sim var o daha iyi oluyor kesmede bozulmaşansı var mış micro sim 10 yada 8 tl
 
    Konu Sahibi
Hiçbir operatörün micro sim vereceğini sanmıyorum çünkü kartlar standart olarak üretiliyor ve çoğunluğa uyulur. artık kişi kendi imkanları ile keser

Hocam cogunluk değil Micro sim zaten üretilir verirse kendi için olacak sonuçta
 
arkadaşlar kesmeye gerek yok vodafonda var micro sim

Burda hiç görmedim demekki üretiliyormuş


---------- Eklendi @ 22:15:28 ---------- Yazıldı @ 22:13:23 ----------

Hocam cogunluk değil Micro sim zaten üretilir verirse kendi için olacak sonuçta

Hiç şahit olmadım bizim buralarda hocam ben de genele yorumladım yanlışlık yapmışım, burada köşedeki küçük telefon yerleri kesiyorlar ondan söyledim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...