Cep telefonu alıyorum hala karasızım :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
Cep telefonu alıyorum hala karasızım :(
Arkadaşlar geçenlerde konu açmıştım ama fazla öneri gelmeyince bende beğendiğim telefonları seçtim ve burada tavsiyelerinizi bekliyorum.

Evet arkadaşlar hoşuma giden telefon modelleri şunlar:

  • Nokia 2730 Classic
  • Nokia 6700 Slide
  • Nokia 6303i
  • Nokia 5130 Xpressmusic
  • Nokia 6600i slide
Cevaplarınızı bekliyorum.Fazla vaktim yok.Lütfen önerdiğiniz telefonları nedenleriyle birlikte yazarsanız sevinirim.

Arkadaşlar dokunmatik telefonların hepsini çıkardım.Lütfen bu 5 telefon arasından önerilerinizi sununuz.Teşekkür ederim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: balyoz61


Esendağlı

Esendağlı

Üye
5800 al bence
 

balyoz61

Kapalı Hesap
5800 diyorum başkada bişi demiyorum telefon ıphoneyle yarışıyor ltfn yani kendim kullanıyorum die demiyorum ama oyunlarıda kendi de çok gzl eğer alırsan bnm oyun arşivim hazır senin için kadeş :)
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi

Nedenini sorabilir miyim?

--------------- Ekleme ---------------

5800 diyorum başkada bişi demiyorum telefon ıphoneyle yarışıyor ltfn yani kendim kullanıyorum die demiyorum ama oyunlarıda kendi de çok gzl eğer alırsan bnm oyun arşivim hazır senin için kadeş :)

Sağolasın kardeşim de sitede olumsız yanlarını çok gördüğüm için kafam çok karıştı. :allalla:
 
max110

max110

Üye
baq kardeşm senle kendi düşüncelerimi paylaşcm bence dokunmatik alma!nedenini sorucaksın bizde İphone N97 N80 6600 7610 var hepside boşta ben 6600 7610 ve eğer hava atcksam N80i kullanıyorum ki bu çok az oluyo ben 7610'umu hiç bişeye değişmem :oke: çoğu arkadaş şşrcak ama evet bn dokunmatik sevmiyorum :/ beğendiklerine bakmadım ama 5800 dan nefrewt ediyorum
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
baq kardeşm senle kendi düşüncelerimi paylaşcm bence dokunmatik alma!nedenini sorucaksın bizde İphone N97 N80 6600 7610 var hepside boşta ben 6600 7610 ve eğer hava atcksam N80i kullanıyorum ki bu çok az oluyo ben 7610'umu hiç bişeye değişmem :oke: çoğu arkadaş şşrcak ama evet bn dokunmatik sevmiyorum :/ beğendiklerine bakmadım ama 5800 dan nefrewt ediyorum

Aslında dokunmatik telefonlarla ilgili hiç tecrübem olmadı kızaklı telefonlarla da.Ben telefonla yok kvk ya göndermekle,versiyon yükletmeyle uğraşamam.Telefonu aldım mı sorunsuz kullanmak isterim.Önceden 6230i kullandım inanmayacaksınız ama hiçbir sorunla karşılaşmadım.Hafıza kartına fazla dosya yüklediğimde biraz yavaşlıyordu bunu da ben sorun olarak görmüyorum.Anlatabildim mi?
 

zurnacı_6161

Üye
kardeş alıyorsan 6700 al derim ben sana 5800 artık herkeste var 3310a döndü resmen artık.bide 5800 kullanan arkadaşlarım var çokta memnun değiller ama 6700 hem çelik kasa hemde 5mp kamerası var bende alcam bikaç haftaya
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
kardeş alıyorsan 6700 al derim ben sana 5800 artık herkeste var 3310a döndü resmen artık.bide 5800 kullanan arkadaşlarım var çokta memnun değiller ama 6700 hem çelik kasa hemde 5mp kamerası var bende alcam bikaç haftaya

Önerin için teşekkürler. :oke:
 
kartalim91

kartalim91

Üye
6700 alma arka kapağı açmak için bile yarım saat uğraştım hiç kullanışlı değil artı o paraya işletim sistemi java bir telefon alınmaz :nono:
 
BktsBcr

BktsBcr

Üye
kardeş hangisi alırsan al hepside birbirinden güzel telefonlar.. ama bende 5800 derim.:oke:
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
max110

max110

Üye
anlıyorum tabi ki ama bnde senin gibi düşünüyorum git en eski nokia'yı 5Tl'ye al Tünel de bile çekiyo :DD yaw bak bende kullanmadım dokunmatik ama kızaklı çok kullandım ama kızaklı alıcaksan da şöyle bi durum var ; telefonun kızağında yay olması lazım mesela N80'nde yok yani telefonu yarıda bırak yine öyle kalıyor ama bi diğer kızaklı telefonum ise u600'dü onda öyle bi durum yoktu yani içi yaylıydı yaylıyı tercih ederim çünkü N80 Gibi kızağı manuel olanlar bir süre sonra yalama olabiliyo ilk telefonum siemens'i çok kullandım öyle oldu telefonu aşağı doğru tutunca kızağı kendi kendine aşağı açılıyodu :DD
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben 5800 derim :good:
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
anlıyorum tabi ki ama bnde senin gibi düşünüyorum git en eski nokia'yı 5Tl'ye al Tünel de bile çekiyo :DD yaw bak bende kullanmadım dokunmatik ama kızaklı çok kullandım ama kızaklı alıcaksan da şöyle bi durum var ; telefonun kızağında yay olması lazım mesela N80'nde yok yani telefonu yarıda bırak yine öyle kalıyor ama bi diğer kızaklı telefonum ise u600'dü onda öyle bi durum yoktu yani içi yaylıydı yaylıyı tercih ederim çünkü N80 Gibi kızağı manuel olanlar bir süre sonra yalama olabiliyo ilk telefonum siemens'i çok kullandım öyle oldu telefonu aşağı doğru tutunca kızağı kendi kendine aşağı açılıyodu :DD

Evet arkadaşım sonuç olarak ne diyorsun?
 
kartalim91

kartalim91

Üye
bence biraz bekle acele etme pişman olacağın bir telefon alacağına beklemen yararlı olur beğendiğin bir telefon olursa paylaş burda mutlaka kullananlar vardır öneride bulunurlar :oke:
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
bence biraz bekle acele etme pişman olacağın bir telefon alacağına beklemen yararlı olur beğendiğin bir telefon olursa paylaş burda mutlaka kullananlar vardır öneride bulunurlar :oke:

Evet.Olmazsa son çare beklemek olacak.
 
max110

max110

Üye
Git güzel bi nokia al bar tipi olsun 5800 flnda uğpraşma N72 eğer müzik ile aran iyise de N73 diyorum beğendiğin modallarin hepsini beğenmedim takoz al kardeşim en kötü :D yada şimdilik idareten evde yada yedekte bişi varsa onu kullan ;)
 

Neverex

Üye
    Konu Sahibi
Git güzel bi nokia al bar tipi olsun 5800 flnda uğpraşma N72 eğer müzik ile aran iyise de N73 diyorum beğendiğin modallarin hepsini beğenmedim takoz al kardeşim en kötü :D yada şimdilik idareten evde yada yedekte bişi varsa onu kullan ;)

Aslında 2.el telefon düşünmüyorum.Yine de sağol. :oke:
 
max110

max110

Üye
Bnce e250 al idare eder seni o ama 7610 ve 6600 gibi en az 20 tuş bulunan telefonlar alma yani karışık olmasın ayrıca bi sorumda olcak 7610 kullanıyorum symbian ne oluyo alakası var mı 7610'la sen bilirsin ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

rocker_hasan123
Cevap
2
Görüntüleme
2K
rocker_hasan123
StRonK
Cevap
12
Görüntüleme
718
fk555897
Silinen Üye 1145465
  • Kilitli
Cevap
2
Görüntüleme
836
Silinen Üye 1145465


Üst Alt