Cep De Msn Ücreti

Sponsorlu Bağlantılar

Alp007

Üye
    Konu Sahibi
Cep De Msn Ücreti
Arkadaşlar cep mesn ücretlendirmesi neye göre oluyor. Aydınlatırsanız sevinirim.
 


erdemd

Üye
aldıgın ve gönderdiğin data miktarına yani kilobyte na göre oluyo
şebekenin gprs ücretlendirmesinden bakabilirsin 1 kb ne kadar diye
ama 1 saat msnde kalsam ne kadar kontürüm gider diyosan.
sadece açık kaldıgında 1 saatte 2 kontur falan gidiyo ama
çok konuşursan saatte 15 konturu de görebilirsin.
 
crows

crows

Üye
<div class='quotetop'>(Erdemd &#064; Apr 18 2006, 03&#58;12 PM) [post=318543]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
aldıgın ve gönderdiğin data miktarına yani kilobyte na göre oluyo
şebekenin gprs ücretlendirmesinden bakabilirsin 1 kb ne kadar diye
ama 1 saat msnde kalsam ne kadar kontürüm gider diyosan.
sadece açık kaldıgında 1 saatte 2 kontur falan gidiyo ama
çok konuşursan saatte 15 konturu de görebilirsin.
[/b][/quote]

katılıyorum aynen öleee
 

erdemd

Üye
bu arada bluetooth ile im+ internete bağlı bir pc üzerinden msne çıkabiliyo. çok güzel bi özellik evde
yattıgın yerden msn
 
Exalans

Exalans

Üye
arkadaşlar benim en son bildiğim turkcell ve aveada 60 kb si 1knt idi yine bunların sitelerinden kontrolde edebilirsin.
 

Alp007

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar teşekkürler cevaplarınız için.
 
abuvice

abuvice

Üye
yinede çok yahu..1 saatte 15 kontor ne demek yaa..
 

erdemd

Üye
eger sen çok muhabbet ediyosan 15 değil 100 konturunde gider
ben onu misal olarak verdim o senin konuşmana bağlı bişey sonuçta
telefonun gprs a bağlandıgında grps sayacından ne kadar download ettigini görebilir
ve fiyatını aşagı yukarı tahmin edebilirsin
 
abuvice

abuvice

Üye
Birde millet telefonda symbian felan olsun istiyor.Neymiş msnye girecekmiş telefonundan.. yahu buna kontormü dayanır. gir internet cafede istediğin kadar çhatleş..Haksızmıyım..?
 
wingman

wingman

Üye
<div class='quotetop'>(Erdemd &#064; Apr 18 2006, 03&#58;17 PM) [post=318551]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bu arada bluetooth ile im+ internete bağlı bir pc üzerinden msne çıkabiliyo. çok güzel bi özellik evde
yattıgın yerden msn
[/b][/quote]

Hocam biraz daha açabilir misin? Pek anlayamadım.
 

erdemd

Üye
bende p910i ve p900 var
bilgisayarımdaki bluetooth ile telefonumu bluetooth seri porttan bağladıgımda evin içindeyken
opera ile istediğim kadar internete girebiliyorum
burdaki mantık bilgisayarında internetın bağlı olması yani yüzeysel bir internet istiyor.

bu şekilde nete girdiği için istediğini yapıyosun.
 
echocum

echocum

Üye
sadece kısıtlı kullanamakta fayda var. Ancak kısa bir süre içinde 3G ile bu sorun çözülecekmiş diyorlar.
 

shadow0691

Üye
bu cepte msn olai bana ck scma gelio arkadsn dedii gibi git internet kafeye pas pasa chatles
 

ulas1986

Üye
biraz karismis konu.. mig33 kullaniyorum saatte en fazla 4-5 gidiyo.. turkcelle..
telsimle baglaninca en fazla saatte 3-4 gidiyo.. ve cok yazisan biriyim.. turkcellde 60kb=1 kontur vodafone de 100kb=1kontur..
 

42_alperen

Üye
arkadaslar su tlf numa msn programını nasıl ındırecegım hakkında net bir bılgı verecek kımse yokmu?kafayı yemek uzereyım,p990i ıle ılgılı hıcbırssey bılmıyorum yardımcı olursanız sevınırm.tesekkurler
 

youngprogrammer

Üye
veri transferine göre yani kullanılan programın çalışma sistemi bile etkili oluyo
 
RanK

RanK

Üye
ArKaDaşLar ßen GiriYorum SaaTTe 1 veya 2 KonTör GiDiyo KonuşSamDa KonuşMaSamDa GiDior !
 
nafo123

nafo123

Üye
kaç kontür çekiyor bu program
 
skader

skader

Üye
BEYLER MİG33 TE 64kb DE 1 KNTR ATIYO İŞTE BU KADAR 15 KNTR FLN HEPSİ PALAVRA İNAN MA 64KB=1 KNTR
 

muher

Üye
Kullandıgın GSM Hattına göre değişir arkadaşım.Programla ilgisi yoktur.Telsim Kullanıyorum ve 100 kb veri transferinde 1 kontör gidiyor.Ek olarak şunuda ekleyim ; eğer sana smiley falan gönderen varsa çok kontörün gider.Çünkü smileyler grafiksel oldugu için boyutları büyüktür bunlarda sana kb olarak yüksek gelir o yüzden çok kontörün gider.normal yazı karakterlerinin kb ları düşüktür.

kısacası kullandıgın GSM Hattı üzerinden ücretlendirilirsin.
 

Benzer Konular

Cevap
21
Görüntüleme
846
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
3
Görüntüleme
241
cyborg78
Cevap
2
Görüntüleme
187
PALA.


Üst Alt