Cep De Msn Ücreti

Sponsorlu Bağlantılar

*esra_r*

Üye
gelen ve giden toplamı 100 000 bayt olunca 1 kont gidiyor (vodafone)
bu veriler yaklaşık 1 saatte tamamlanıyor ama internete girince daha çok kont gidiyor aman dikkat
 
General_YMR

General_YMR

Üye
Birde millet telefonda symbian felan olsun istiyor.Neymiş msnye girecekmiş telefonundan.. yahu buna kontormü dayanır. gir internet cafede istediğin kadar çhatleş..Haksızmıyım..?

Sonuna kadar haklısın :D:D
 

Benzer Konular

Cevap
21
Görüntüleme
845
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı
Cevap
3
Görüntüleme
240
cyborg78
Cevap
2
Görüntüleme
187
PALA.


Üst Alt