Cennette Hayat


DefectoR

    Konu Sahibi
Cennete gitmeyi kim istemez ki :DD
 

folter

Üye
yo oy oyyy onlarla değil cennete heryere giderim :P
 

Kuzen

Ben bakmayayım abdestim kaçar :P
 

exexex

Üye
bunlar huri olması lazım :)
 
ibonline

ibonline

Üye
cennette ne güzellikler var bir bilinse ama böyle cıplak poz vermiyorlar :haha:
 

saltug

Üye
Şimdi söylermisiniz bana,

Paris Hilton, Jenifer Lopez, Heidi Klaum, Sharon Stone, vb. vb...
Bütün bu hatunlar nereye gidecek ?

Eeeee cennete güzel hatun mu kalıyor ???

Düşünsenize, Sharon Stone alevler arasında durmuş en seksi bakışları ile size bakıyor.

:ah:

:vur:
 

DefectoR

    Konu Sahibi
Originally posted by saltug@Jul 8 2005, 10:57 AM
Şimdi söylermisiniz bana,

Paris Hilton, Jenifer Lopez, Heidi Klaum, Sharon Stone, vb. vb...
Bütün bu hatunlar nereye gidecek ?

Eeeee cennete güzel hatun mu kalıyor ???

Düşünsenize, Sharon Stone alevler arasında durmuş en seksi bakışları ile size bakıyor.

:ah:

:vur:
[post=105538]Quoted post[/post]​
İşte işin sırrı orda... Cennet ile Cehennemi kavrama olayı...
Bakın küçük bi hikâye anlatayım...

Bi gün bi adam çok ama çok güzel ve iiliklerle dolu bi hayat geçirmiş, sadece bi dostu varmış o da köpeği...
neese ikisi ölmüşler, adam öbür tarafta bööle çok güzel bi kapı görmüş üstünde cennet yazıyo, neese adam kapıdakine sormuş burası cennet mi? evet demiş kapıdaki, peki dostumda girebilir mi? hayır demiş kapıdaki, sonra adam düşünmüş dünyadaki tek dostunu orda yanlız bırakamazmış... Girmemiş cennete...

Neese o kapının tersine gitmeye başlamış, az gitmiş uz gitmiş bi kapı daha görmüş döküntülü, kapıda ak sakallı bi dede adam demir burası neresi? Dede'de demiş ki burası cennet evladım demiş, adam ama nasıl olur orda çok güzel bi kapı vardı üstünde cennet yazıyordu... Dede: olum orası cehennem, dünyada size çok güzel gözüktüğü gibi gözükür, içeri girdiğinde ise gerçek cehennemi göreceksin, peki bu kaı nie döküntü demiş. İşte bu da dünyada size söölediklerimizi yapmadıınızdan size hoş gelmediinden bu cennetin kapısıda dünyadan böyle gözüküyor, bak içeride neler var şelaler, meyveler aradığn herşey var, işte cennet burası. Adam peki dostumda gelebilirmi demiş, yaşlı adam elbette demiş...

Burdaki ana temayı anlamışızdır umarım...

Bu dünyada bize hoş gelen şeyler, cinsellik, hatunlar vs... ordaki cehennemin görüntüleridir...


CEFA OLMADAN SEFA OLMAZ...
 

saltug

Üye
Peki doğru demişsin ama benim hep kafamı karıştıran bir şey var.
Peygamberler de evlenmişler ve cinsel hazzı tatmışlardır.
Evet kabul ediyorum, herşeyin fazlası zarar hatta haram.
Ama insanın eşi ile vakit geçirmesi, oynaşması ve bundan cinsel haz duyması kötü bir şey mi ?

Peki bunda bir sınır varmıdır ? Hiç bir din kitabı bunu sınırlamamıştır.
Kötü olduğunu da yazmamıştır...

Konu hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum...
 

DefectoR

    Konu Sahibi
Originally posted by saltug@Jul 8 2005, 01:36 PM
Peki doğru demişsin ama benim hep kafamı karıştıran bir şey var.
Peygamberler de evlenmişler ve cinsel hazzı tatmışlardır.
Evet kabul ediyorum, herşeyin fazlası zarar hatta haram.
Ama insanın eşi ile vakit geçirmesi, oynaşması ve bundan cinsel haz duyması kötü bir şey mi ?

Peki bunda bir sınır varmıdır ? Hiç bir din kitabı bunu sınırlamamıştır.
Kötü olduğunu da yazmamıştır...

Konu hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum...
[post=105633]Quoted post[/post]​
Hımm güzel bi konuya değinmişin, dilersen bunu senle msn de konuşuruz, yeri değil burası ama şunu sölim.

İnsanın eşi dışındaki ilişkileri günahtır. Kendi eşi ile ile yapılan ilişkiye zina denmez, onun başka bi ismi vardı hatırlayamıcam.
 

CooL'n'Quiet

Üye
Originally posted by saltug@Jul 8 2005, 01:36 PM
Peki doğru demişsin ama benim hep kafamı karıştıran bir şey var.
Peygamberler de evlenmişler ve cinsel hazzı tatmışlardır.
Evet kabul ediyorum, herşeyin fazlası zarar hatta haram.
Ama insanın eşi ile vakit geçirmesi, oynaşması ve bundan cinsel haz duyması kötü bir şey mi ?

Peki bunda bir sınır varmıdır ? Hiç bir din kitabı bunu sınırlamamıştır.
Kötü olduğunu da yazmamıştır...

Konu hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum...
[post=105633]Quoted post[/post]​


Güzel soru..Arkadaşım Allah insanlara cinsel ilşkiyi yasaklamamısıtır!Allah insanlara cinsel ilişkide bulunun fakat bunu toplumun huzuru ve ahlakı icin resmi ve kutsal bir çerçevede yapmamızı emreder.İşte evlilik denen olay burada ortaya çıkar.Evlilikte girilen cinsel ilişki kesinlikle günah değildir.Evlilik dışı olan ilişkiye zina denir ve buda Allah tarafından yasaklanmıstır.
Zaten böylede olması gerekir kızın olduğunu düşünsene mesela gelen geçen...
Neyese umarım yardımcı olmusumdur daha devam edersem haydar dümen olacam...
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
kızların yanındaki adam pardon iskelet sanki cehennemden kaçmış gibi :DD
 

DefectoR

    Konu Sahibi
Originally posted by endoplazmix_550@Jul 8 2005, 03:06 PM
kızların yanındaki adam pardon iskelet sanki cehennemden kaçmış gibi :DD
[post=105777]Quoted post[/post]​
:lol2:
 

_KadirşinaS_

Üye
Tam dediğin gibi. Bence o kızlar da 1-2 sn sonra zebanilere dönüşecekler ve adamı geri götürecekler cehenneme :lol2:
 

Legend_Come_Back

Üye
adam dünyada baya zamparaymış galiba bu halde bile affetmiyo mübarek
 

Tunay_83

Üye
Ya aslında bu konu ile ilgili bişiy diycem ama dilim müsade etmiyo.. :box:

Şunu düşünün: 8)

1-Cennete dünyadaki nasıl kızlar gider? :huhu:
2-Cehenneme dünyadaki hangi kızlar gider? :huhu:

Tercih sizin.. Nerde olşmak isterdiniz :P
 

vormound

Üye
Originally posted by Tunay_83@Jul 9 2005, 12:26 AM
Ya aslında bu konu ile ilgili bişiy diycem ama dilim müsade etmiyo.. :box:

Şunu düşünün: 8)

1-Cennete dünyadaki nasıl kızlar gider? :huhu:
2-Cehenneme dünyadaki hangi kızlar gider? :huhu:

Tercih sizin.. Nerde olşmak isterdiniz :P
[post=106252]Quoted post[/post]​

abı senın ısteklerın onemlı tabı... yanmakta senın elınde zev sefa ıcınde yasamakta senın elınde... pekı cennettekı hurulermı dunyadakı kızlarmı ??*
 

ahmet halıcı

Üye
Originally posted by vormound+Jul 12 2005, 03:19 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(vormound &#064; Jul 12 2005, 03:19 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-Tunay_83@Jul 9 2005, 12:26 AM
Ya aslında bu konu ile ilgili bişiy diycem ama dilim müsade etmiyo.. :box:

Şunu düşünün:  8)

1-Cennete dünyadaki nasıl kızlar gider?  :huhu:
2-Cehenneme dünyadaki hangi kızlar gider?  :huhu:

Tercih sizin.. Nerde olşmak isterdiniz  :P
[post=106252]Quoted post[/post]​

abı senın ısteklerın onemlı tabı... yanmakta senın elınde zev sefa ıcınde yasamakta senın elınde... pekı cennettekı hurulermı dunyadakı kızlarmı ??*
[post=108792]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
;;)
 

saltug

Üye
Cennetteki hurileri görmedim, bilmiyorum göreniniz oldu mu ?
Ama dünyadaki cehenneme gidecek kızları gördüm.. Hepsi üf anam dedirten cinsten...

Bidaha düşünelim mi ?
 

BJKolik

Üye
:DD
 


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt