Çekilen Videolarda Takılma Ve Atlama.

  • 13 Ekim 2013
  • 1215 Okunma
  • 21 Cevap

  1. Arkadaşlar l820 sahibyim amberi dead flashla kurdum sonra kaçak yoldan pro cam ve video trimmer yükledim. Sonra bu sorunla karşılaştım videoları normal bir şelde sıkıntısız çekiyorum ama kaydederken gecikiyor ve aynı zamanda videolar da bozukluklar oluşuyor. Takılmalar yada atlamalar. Hani cd çizilince videolar da atlamalar bozukluklar olurdu ya eskiden. Aynı o şekil. Acaba donanımsal mıdır yoksa yazılımsal. Ali kemal abi ile yamıştk şu dead flash olayını. Ali kemal abiden yardım bekliyorum özellikle :)
     


    Yazan: dakamon
  2. bekle şimdi noktayı koyar :D
     
  3. Peki normal kamera uygulamasında da aynı mı ?
     
  4. Önce sorunu pro cam de farkettim sonra sildim kaldırdım lanet şeyi ama sorun devam ediyor bir ihtimalde sd kartta mı sorun var acaba diyorum.
     
  5. aynı sorun bendede var normal kamera lensi ile kaydet sıkıntı yok Pro kamerada video kaydı yaparken bende de sıkıntı oluyor..
     
  6. symbian da iken bu olay genelde hafıza kartına kayıt yapınca olurdu.
     
  7. O zaman telefon hafızasını seç birde öyle dene :)
     
  8. Pro cam de de normal kamera uygulamasında da aynı sorun var beyler.
     
  9. Hocam kayıt yerini telefon hafızası olarak seçip o şekilde kontrol ettin mi ? Gene takılma var mı diye :)
     
  10. sd karttan dolayı
     
  11. Denemelerim sonucu telefon hafızasında sıkıntı yok her ikisinde de 3 er dakikalık video çektim sd kartta sıkıntı yaratıyor acaba sd kartta mı sıkıntı var yoksa sd kart yuvasında mı? Bu seferde böyle bir sorun çıkıyor ortaya. Bunun içinde sanırım başka bir sd kart denemek gerekecek. Korktuğum şey sd kart yuvasında sorun olması. Peki sd kartımı biçimlendirmelimiyim sizce?
     
  12. aynı sorun bende de var. sanki telefonun hafızası %99 dolmuş, video çekince takılıyor, oıs ı filan karışıyor. format attım ama düzelmedi. bence camera pro nun sorunu. normal kamerada denemedim ama camera pro dada yakınlaştırdığımda takılıyor
     
  13. Ben denedim kardeşim telefon hafızasına kaydetmesini seçip öyle video çekince sorun olmuyor sd kartta sıkıntı yapıyor nedense. Bide clas10 aldık bide amber güncellemesine kadar hiç bir sıkıntı olmamıştı canavar gibiydi ne olduysa ondan sonra oldu. Bittershimmer sweet gelsin onu da dead flash la kuracağım bakalım düzelme olacakmı
    ---
    Ama seninki 920 miymiş ya. sd kart yok.
     
  14. hafıza kartları zamanla bozulabilir ayrıca viruste bulaşmış olabilir sd karta.. biçimlendirsen bir kere pc ye takıp sd kartını öyle denesen??telde sd kart takılı iken değilde, sd kartı pcinde varsa kart yuvası oraya takıp bi güzel biçimlendir derim.. umarım sd kart yuvasıyla alakalı problemin yoktur..
     
  15. Sd kartı biçimlendirdim ama telefondan biçimlendirdim kart okuyucum olmadığı için. Biçimlendirdikten sonra tekrar video çektim sonuç yine aynı. Şimdi başka bir sd kkart bulduğumda birde onunla deneyeceğim umarım sd karttandır sorun.
     
  16. 32 Gbyte Class 10 almıştım ve bahsedildiği gibi amber öncesi de bu sorunla karşılaşmıştım. Çözüm ise, önce PC'de formatlayın daha sonra da telefonda formatlayın. Şimdiye kadar hiç takılma vs. olmadı artık ...
     
  17. işte en iyi biçimlendirmeyi pcden yapınca oluyor diye biliyorum.. ufak bir hafıza kartı okuyu alabilsen çok iyi olcak bence.. evde bulunması şart!! gerçi yeni sıfır bir sd kart denersen ordanda anlayabilirsin sd karttan mı yoksa yuvadan mı diye..
     
  18. Hımmm :hmmm
    Sanki sizin bilgisayara ben bağlanıp halletmiştim diye hatırlıyorum. :dry:
     
  19. A evet pardon yöneticileri karıştırdım :D:D:D
     
  20. Usb kablo ile pc'ye bağlayıp o şekilde kartı biçimlendirse olmaz mı ?
     
Yüklüyor...
18/11/2018 - 10:58