Casper notebook alıcam yardım edin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Casper notebook alıcam yardım edin
Ben bu notebooku düşünüyorum fakat kararsızım casper notebooklarda ısınma sorunu var diyolar
Bide ben bu notebookta oyun oynucam bu notebookta oyun oynayabilirmiyim ?
 
valla dostum bende aynı konu hakkında yardım almak istiyodum aslında konuda açıcaktım fakat senin açtığın knuyu görünce bi linkte ben koymayı düşündüm. ısınma problemi her laptopda war aslında bunu bi laptop soğutucusuyla çözebiliriz çok abattılı olmadığı sürece gibime geliyor. benim masaüstü bilgisayarımda casper ve gayette memnunm ama şuan üniversite işim olduğu için bir laptop ihtiyacım olcak o yüzden de casperı araştırdım birazcık ve en yararlı bu gibime geliyor hayırlısı bakalım



yorumlar için şimdiden teşekürler
 
    Konu Sahibi
senin alacağın notebook çok iyimiş fakat benim bütçem bunu aşıyor zaten bana vatan bilgisayardan mesaj geldi 5 bin tlye kadar yapacağınız alışverişlerde %25 indirim diye o yuzden bütçem en fazla 1300-1400 fakat senin notebook seni uçurur gibi gözüküyo zaten o fiyata öyle özellikleri olan notebook bulamazsın
 
hakkaten öyle ya bakınıyorumda şimdi başka markalarda normal bi laptopun fiyatı çok uçuk onlarda gayet iyide o linkteki caspera göre normal tabi yani benim anlamadığım casper yerli sermaye olduğu için mi fiyat daha uygun yoksa bu işte başka bi bit yeniği mi war anlayamadım
 
    Konu Sahibi
Bence her ikiside çünkü casper bi notebookta ekran kartını yüksek gösterip bitini azaltıyor ve casper yerli sermaye olduğu için Türkiyede ucuz olup yurtdışında pahalı olabilir
 
i5 olan pc fiyatına göre normal oyunda oynuyabilirsin onunla seni idare eder.

ancak ;
2000 tl bir casper'a verilmez. masaüstünde memnun olabilirsin ancak notebook bambaşka birşey

ben sana asus öneririm. sağlam olsun diyorsan
sınma problemini soğutucuyla halledebilirsin belki ancak her zaman soğutucuyu yanında taşımanda sıkıntı olacaktır.

son olarak eğer aceleniz yoksa bu ara almayın biraz erteleyin kurlar düşene kadar.. en az 200 tl karınız olur
 
casper almanızı tavsiye etmem.. En çok arıza veren markalardan biri
onun yerine bilindik markalar alın
 
    Konu Sahibi
casper oldukça tanındık bir marka sadece ısınma problemi var bide ısınma ısınma diyolar 2 saat oynayınca hemen ısımırmı notebook Mehmet gosterdiğin notebook güzel ama fiyatı bana biraz fazla
 
2 saat oynayıncayı bilmem ama arkadaşa hp aldık 1500 tl ye ısınma problemi var soğutucu kullanırsın dediler aldı
inan bana mozilla ve winanmp açıkken işlemci sıcaklığı 85-90 arasındaydı.

sende sana casper tavsiye edenlerden sor
coretemp prog. ile işlemci çekirdek sıcaklıklarına bakabilirsin.

benim önerdiğim pc şuan chrome winanmp test driver unlimited ( çok zorlayan bir oyundur) 74 derece...

fiyatıda 1400 vermişşin 400 daha kat 1800e bulursun bu makineyi ben 1750 tl ye almıştım sadece takip etmek mesele...

ayrıca max limiti söylersen başka makinelerde bakabiliriz dostum
 
casper oldukça tanındık bir marka sadece ısınma problemi var bide ısınma ısınma diyolar 2 saat oynayınca hemen ısımırmı notebook Mehmet gosterdiğin notebook güzel ama fiyatı bana biraz fazla
türk markası sadece türkiyede tanılıyor ve casper kullanan cogu kişi arıza verdiğini söylüyor
 
açıkçası benim için markanın ne kadar tanındığı pek de öndemli değil performans daha önemli =) kararsız kaldım walla yaw napsamki. özellikleri bu ayarda olan toshiba vs fiyatları çok anormal yaw
 
açıkçası benim için markanın ne kadar tanındığı pek de öndemli değil performans daha önemli =) kararsız kaldım walla yaw napsamki. özellikleri bu ayarda olan toshiba vs fiyatları çok anormal yaw
uygun fiyatada var ne amaclı kullanıcaksınız ? oyun film internet?
 
uygun fiyatada var ne amaclı kullanıcaksınız ? oyun film internet?

hepsi... 2000 lira verilmez diyo ya arkadaş o yüzden dedim bunların hepsinin yapabilceğin ve seni taşıyabilcek casper fiyatı 2000 lira yani başka markalarda aynı özelliklere bakmaya kalktım fiyatlara acayip uçuk dediğim gibi birazda o yüzden kafam karıştı aslında :S
 
sen asus al

arkadaş packard bell aldı oda iyi diyor ama ben derim ki paran varsa sony toshiba yoksa asus en kötü ihtimalle hp..
 
sen asus al

arkadaş packard bell aldı oda iyi diyor ama ben derim ki paran varsa sony toshiba yoksa asus en kötü ihtimalle hp..

yaw valla arkadaşımda sony war çok yawaş bayaa para vermişti ilk aldığında özelliklerde fena değildi ama ben sonyden biraz soğudum açıkçası en iyi yaptığı iş tvydi onu bile bozdu şuana kadar en çok toshiba kullandım ve en çok ondan memnunum açıkçası asus almıştım onu servise verip değiştirdik toshiba aldık benim değildi ama ben kullandım bayaa şuna eminim ki asus almam. toshibanın da istediğim özelliklerdeki laptopları çok pahalı özel bi serisi war Qosmio sanırım çok güzel ama fiyatlarda biraz uçuk =) bakalım bütçeyi biraz daha zorlamaya çalışcaz olmadı
 
kardeşim sen kararını vermişsin umarım alırsın
 

was12

Üye
kardeş casper almaktan çekinme çoğu yerde olumsuz yorum var sen onlara aldırma ben de nirvana 15.6 kullanıyorum hiçbir sorun yok çok memnunum aynı özellikteki diğer markalardan da 500 tl daha ucuz
 
kardeşim casper masa üstüyle laptopu bir tutma inan bi ısınırsa üstünde yumurta pişirirsin asus al ice cool teknolojisi sayesinde tık yok ısınmada bak verdiğin casperle aynı özelliklere sahip hatta i7 işlemci ve ekran kartı sùper bi asus sadece 100 tl fark var arada
 

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...