ferdj61
Üye
ABİ CALL OF DUTY'İ BENDE YÜKLEDİM AMA HİÇ BİR SORUN YAŞAMADIM HATTA OYUNU KİTLEYELİn:1BUÇUK
n: AY NEYN OLUYOR.BENCE SİZİN PCLER BİRAZ
DÖKÜK
OLSAGEREK
döküntü değil kardeşş hatta seninkindende daha ii diyebilirim iidaam varrr...neysee...bilgisayrlan alkası yok iii olup olmamasıııı
...buunun profil ayarları var ondan girmiyoooo...bu arada modem i kapatın oyun açılıyorr arkadaşlarr
n:1BUÇUK
DÖKÜK
OLSAGEREK
