redeneme
Üye
Çalıştırmanın Yolları Neler ?
Arkadaşlar çok tuhaf bir tablet aldım. Artes G711. Çok yetersiz, açabildiği en iyi oyun Mass Efect Infiltrator. Bunun dışında birde Minecraft var
. Ben bu tabletin en azından Brother In Arms falan açabilmesini istiyorum. Herhangi bir sorun çıkmasını önemsemiyorum. Yeter ki çalıştırmanın bir yolu olsun. Google Play'in Cihazınız Bu Sürümle Uyumlu değil demesini nasıl engeller ve uygulamayı çalıştırırım ?
. Ben bu tabletin en azından Brother In Arms falan açabilmesini istiyorum. Herhangi bir sorun çıkmasını önemsemiyorum. Yeter ki çalıştırmanın bir yolu olsun. Google Play'in Cihazınız Bu Sürümle Uyumlu değil demesini nasıl engeller ve uygulamayı çalıştırırım ?
